Nachtlampje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MamaChantal, 16 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik ben opzoek naar een nachtlampje die heel de nacht aan kan blijven staan. Een lichtsnoer zou ook prima zijn, als het maar veilig is.

- Het liefst dimbaar, ze slapen in een stapelbed en de 1 (slaapt bovenin) wilt dus juist licht, en de ander (onderin) een donkere kamer.

Het mag op stroom, of aan de muur. Maar een losse zou de voorkeur hebben (ivm stopcontact die bij de grond zit) en hij dus bij het bed bovenin moet komen.

Hoeft niet in een bepaald figuurtje o.i.d., de veiligheid vind ik belangrijker.

Heeft iemand tips?

2. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Hier heel tevreden met nachtlamp uil Lou van Zazu. Lang snoer, twee lampjes allebei apart dimbaar.

MamaChantal vindt dit leuk.
  3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik ga even kijken :)
    We hebben nu wel een zazu slaaptrainer, daar laten we het lampje ook van aan 's nachts. Maar hij wilt nu graag iets voor zichzelf. De Slaaptrainer staat op een kastje zodat ze hem beide kunnen zien.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.182
    10.731
    113
    Wij hebben een ikea spoka. Een schattig klein lampje met gekleurd licht (instelbaar op een vaste kleur of steeds anders). Het kan in t stopcontact of op de batterij, dat houdt hij ook wel uren vol. Ook handig op vakantie.
    Volgens mij is hij uit het assortiment, maar ze hebben vast wel iets vergelijkbaars.

Deel Deze Pagina