Weer commentaar nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/partyrocker/1819-dagboek-frummeltje.html

Dit is een ander ideetje waar ik mee bezig ben.
    Uiteindelijk laat ik deze dagboek stukjes zelf bundelen, leuk voor mijn zoon om later te lezen.
    Zie het inderdaad als een dagboekje, met een knipoog.

Maar wat is dat moeilijk zeg, het liefst schrijf overal over. Elke dag weer .:D

Dus kom maar op, wat zeggen jullie ervan.

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik vind het leuk!

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wat een leuk idee om dit te doen voor je zoontje! Ik heb je stukje gelezen en het lijkt me leuk voor je zoon om die in een soort dagboekje later terug te kunnen lezen. :)

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even off topic, maar heb je een andere avatar of vergis ik me in de persoon?

5. Partyrocker

Als hij dan later kinderen heeft kan het er goed ingewreven worden dat hij ook niet makkelijk was :D

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het vermakelijk om te lezen iig

7. Partyrocker

Nee dat klopt. Je heb de juiste voor je gok ik.
    :D

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat super leuk! Zat het met een glimlach te lezen :)

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind het leuk, lees sommige stukjes met een glimlach ;).

10. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Leuk geschreven!

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hij is leuk.. Leuk geschreven.

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Leuk,geschreven :) ik wou dat ik dat kon joh hahahaaha, leuk hoor :)

13. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Leuk en herkenbaar!

14. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik vind alleen de benaming mamamens niet leuk, dat klinkt alsof een hond oid het zou 'zeggen'.
    Ik zou dus gewoon 'mama' gebruiken.

15. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Haha echt geweldig

16. Blays

Blays Niet meer actief

Heel leuk geschreven! Vind ook alleen het woord mamamens niet zo heel lief haha

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik vind dat juist wel in de stijl passen. Je had ook een stukje dagboek in de babydreumeshoek gezet maar die kon ik niet meer vinden...

Ik vind het in ieder geval leuk om te lezen :)

18. Partyrocker

Dat klopt inderdaad, dat mocht niet.
    Moest in het weblog gedeelte inderdaad.
    Ff zoeken welke dat was. Ik heb inmiddels een flinke stapel.

19. Partyrocker

Found it! Dat was deze;

Weten jullie wat het is?
    Ik dacht dat ik mijn mamamens een beetje goed had afgericht.
    Jammer genoeg blijkt juist het tegendeel waar te zijn.
    Ze doet namelijk helemaal NIKS van wat ik wil. Schandalig of niet?
    In het begin kreeg ik alles wat wou, wanneer ik het wou.
    Schone luier wanneer hij vies was, eten wanneer ik honger had en een knuffel als ik daar behoefte aan had. Ik hoefde maar even te huilen en ze stond er al. Super toch?
    Ik dacht dat ze na die maandenlange intensieve training klaar was voor het echte werk. Het uitbreiden van mijn behoeftes, want ik neem namelijk niet meer alleen genoegen met een flesje melk of een schone luier. Nee. Ik wil meer dan dat.
    Ik ben eerst begonnen met haar midden in de nacht wakker te maken, want ze denkt zeker dat ze de enige is die tijdens haar slaapje wel eens een droge mond krijgt! Dit ging gelukkig goed, ik kreeg ook mijn drinken wanneer ik het wou en een schone luier op de koop toe. Mijn training was niet voor niks geweest. Dacht ik.
    Maandenlang ben ikzelf ook bezig geweest met het leren van bepaalde woorden.
    Koek bijvoorbeeld. Zo snapt mijn moeder wat sneller waar ik het over heb. Dat huilen is namelijk nogal globaal. Er kan namelijk van alles aan de hand zijn en tegen de tijd dat ze doorheeft wat, dan heb ik al geen trek meer.
    De eerste paar keer dat ik ‘’koek’’ zei stond mijn moeder ook in haar handen te klappen als een goed getrainde zeehond en kreeg ik mijn koekje gelijk. Als beloning gaf ik haar een klein kusje (waar dat mens genoegen mee kan nemen zeg!) en daarmee was de kous af.
    Maar het tij begint sinds kort te keren. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar volgens mij heeft ze zojuist het woordje ‘Nee’ ontdekt.
    Bij alles wat ik vraag antwoord ze met; Nee! Gek word ik ervan, maar wat moet ik er van zeggen? Ik moet haar namelijk rustig aanpakken heb ik me laten vertellen, want anders kan ze wel eens nog dwarser worden. Negatieve aandacht is ook aandacht.
    Ik heb trouwens ook al van alles geprobeerd. Als een volleerd acteur stort ik mijzelf ten aarde en de krokodillentranen vloeien rijkelijk, maar ze geeft geen kik.
    Gelukkig weet ik waar de koekjes liggen, dus ik pakte ze zelf maar en wat denk je? Het was natuurlijk weer niet goed! Ze pakte het koekje af, gooide het weg en liet mij daar maar liggen. Hoe durft ze!?

Al met al weet ik nog niet wat ik met haar aan moet op dit moment, ik hoop dat het een fase is en het vanzelf voorbij gaat. Al die moeite voor niks. Jullie kunnen begrijpen dat ik baal.
    Ik moet nu afsluiten, ze vindt het namelijk ook maar niks als ik aan haar laptop zit te pielen.
    Opstandige tante dat ze er is.

20. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hihihihi leuk je dagboek leuk geschreven ook :)

Deel Deze Pagina