Tips gezocht pijn voorgevel

Discussie in 'De lounge' gestart door Piep2016, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoe klein de kans ook is hij is er wel. Zou voor de zekerheid even een test halen. Waarom tot volgende maand wachten?

2. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    De strakkere wel. Ik merk wel verschil in welke ik draag, die van Hema zit mooi strak en houdt de borsten goed in bedwang. Zelf heb ik 80D. Ik heb er ook nog 1 van Lidl, die zit ook best wel goed en die bandjes zijn verstelbaar. Van primark heb ik er ook nog een paar maar daar hebben ze wel net wat meer bewegingsruimte in. Maar mijn favoriet is toch wel die van Hema. Kost ook maar een tientje dus niet meteen een ramp mocht het toch niks uitmaken.

Piep2016 vindt dit leuk.
  3. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Nou verschillende sportbh’s geprobeerd maar nog geen gevonden die me lekker zit. Inmiddels ook naar de huisarts geweest en er blijkt in een van de borsten een verdikking te zitten. Volgende week borstfoto’s maken voor de zekerheid ze verwacht namelijk dat het klierweefsel is en dat ik (omdat mijn menstruatie ook aan het veranderen is) het een hormoonkwestie is en ik dus langzaamaan richting de overgang aan het ingaan ben...

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier helpt acupunctuur erg goed tegen mijn pijnlijke borsten. Is hormonaal. Na twee behandelingen was de pijn een jaar weg. Nu ga ik binnenkort weer heen. Onderhoud denk ik dan maar. Ik ben er blij mee want bewegen deed pijn en als man er maar naar keek kon ik al huilen. Beha uit doen was ook zo’n akelig gevoel. Nu niet meer :)

Deel Deze Pagina