Hoe klein de kans ook is hij is er wel. Zou voor de zekerheid even een test halen. Waarom tot volgende maand wachten?
De strakkere wel. Ik merk wel verschil in welke ik draag, die van Hema zit mooi strak en houdt de borsten goed in bedwang. Zelf heb ik 80D. Ik heb er ook nog 1 van Lidl, die zit ook best wel goed en die bandjes zijn verstelbaar. Van primark heb ik er ook nog een paar maar daar hebben ze wel net wat meer bewegingsruimte in. Maar mijn favoriet is toch wel die van Hema. Kost ook maar een tientje dus niet meteen een ramp mocht het toch niks uitmaken.
Nou verschillende sportbh’s geprobeerd maar nog geen gevonden die me lekker zit. Inmiddels ook naar de huisarts geweest en er blijkt in een van de borsten een verdikking te zitten. Volgende week borstfoto’s maken voor de zekerheid ze verwacht namelijk dat het klierweefsel is en dat ik (omdat mijn menstruatie ook aan het veranderen is) het een hormoonkwestie is en ik dus langzaamaan richting de overgang aan het ingaan ben...
Hier helpt acupunctuur erg goed tegen mijn pijnlijke borsten. Is hormonaal. Na twee behandelingen was de pijn een jaar weg. Nu ga ik binnenkort weer heen. Onderhoud denk ik dan maar. Ik ben er blij mee want bewegen deed pijn en als man er maar naar keek kon ik al huilen. Beha uit doen was ook zo’n akelig gevoel. Nu niet meer