Hallo, Mijn dochter wordt volgende maand 3 jaar. Ze is helemaal weg van Frozen en met name Elsa. We denken haar erg blij te kunnen maken met een echte Elsa jurk. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer... welke jurk zullen we kopen? Er zijn zoveel verschillende jurkjes!! Graag hoor ik welke jurk jullie aanraden. Alvast bedankt voor de moeite!
Wij hebben er drie, maar de jurkjes die niet origineel zijn (via Marktplaats) zijn het snelst kapot. De originele met een wat stugge korte sluier blijft tot nu toe het mooist.
Bedankt voor de reacties! Ik kende Aliexpress nog niet. Zie dat de levertijden nogal uiteen lopen, dus daar ga ik voor nu niet op gokken. Maar zeker een aanrader voor de decembermaand! Heb vanochtend een leuke jurk besteld bij MeisjesParadijs - Frozen
Idd die hebben wij ook, met sleep en broche. Die is ook al een keer of drie bij oma geweest om weer aan elkaar genaaid te worden. Ze worden bij ons ook wel intensief gebruikt.
Deze jurkjes hebben wij ook. 3 stuks. Ook via aliexpress. Kwaliteit is wel niet super, maar voor 8,5 E incl verzenden, klaag ik niet. Zonde om er dan 30E voor te betalen.