Binnenkort wordt ons mooie meisje alweer 2 jaar en we willen haar graag een poppenwagen met evt. poppenbedje cadeau doen. Ik vind zelf de houten poppenwagens erg mooi (ben nogal van het houten speelgoed), maar ergens denk ik dat dl veel blijer is met een poppenwagen die je bijvoorbeeld ook kunt ombouwen tot buggy, of waar je een Maxi-Cosi bij hebt ... Wat zouden jullie aanraden? En bij sommige poppenbedjes staat vanaf 4 jaar, komt dat doordat ze te hoog zijn ofzo? Of is daar een andere reden voor? Momenteel functioneert een kartonnen doos als poppenbed, dus ik heb wel het idee dat dl de leeftijd heeft voor dit soort cadeaus ...
Wij hebben onze dochter voor haar tweede verjaardag een houten poppenwagen gegeven en ze speelt er nog steeds veel mee. Ik vind die houten ook veel mooier dan die van plastic en ik heb ook het idee dat ze steviger zijn.
We hebben janod va 10 mnd of zo. Succes hier. Haba ook erg leuk. De rest spuuglelijk of ze dat wil of niet krijgt ze niet haha) Op kdv speelt ze van alles van die plastic buggys etc. vind het genoeg. Thuis andere soort speelgoed...
Hier hebben we van lief! De opvouwbare buggy.ze loopt er al maanden achter en de jongste van 15 maanden ondertussen ook.het fijnste is dat ze het ook makkelijk mee kan nemen onderweg.of mee in de auto. Ff opvouwen en het neemt bijna geen plaats meer in.hier trouwens wel fan van hout maar soms is anders toch fijner en praktischer.
Mn zoon speelde vandaag bij een vriendin met twee soorten poppenwagens. Idd een hele mooie houten met rieten 'mand' en met een roze opklapbuggy. De houten neemt veel plek in,maar is bijna een 'sieraad' in je kamer als je van houten degelijke meubels houd. Maar zo'n plastic versie is licht, kan je inklappen, makkelijk meenemen, makkelijk ergens opruimen.
Ik ben zelf inderdaad ook meer van hout en nu zag ik een hele mooie van riet van Legler (klinkt niet zo mooi, maar hij is echt fantastisch), ik vraag me alleen af of ik mijn dochter daar ook echt een plezier mee doe, of dat het meer leuk is voor mama om naar te kijken. Vandaar mijn vraag ergens denk ik namelijk dat zij bijvoorbeeld zo'n quinny of smoby of hoe dat ook heet leuker zal vinden ... Hadden ze maar zowel de mooie als de andere in 1 winkel waar je ze even kon 'testen', dan kon ze als het ware zelf beslissen
Neem houten poppenwagen. En buggy er bij van plastiek wat makkelijk mee naar buiten kan. Nog steeds hier is poppenwagen favoriet wel van kunststof en kap en 10 poppen kleding etc etc.
Hier een mooie houten loopwagen die dubbelt als poppenwagen/e.a. en een roze nijntje buggy, die inderdaad heel handig is. Een stom ding maar superlicht en wendbaar, dl rent er de wijk mee rond.
Hier een houten, allen duwt ie veel te zwaar. Het gevolg is dat ze mijn oude rotan poppenwagen gebruikt. Die sleept ze zelfs mee naar buiten. Oerdegelijk zelfs na 35 jaar. 😉 Bij de houten poppenwagentjes is aan te raden om te kijken of de wielen niet aanslepen. Een buggy is handig voor buiten.
Je moet opletten dat wieltjes zijn van rubber als je houten vloer hebt. Iemand gaf hier rieten wagen maar is houten wieltjes en dus ging due wagen gelijk de deur uit ivm beschadiging aan hout vloer Ik kies eigenlijk speelgoed, kleding etc op mijn smaak. Ik vraag haar niet en ga niet met haar in winkel. Ze vind alles super. Gelukkig heb ik zelf gewokn goede smaak haha. Maar nee hier geen nijntjes, woezels, minnies etc gewoon veel hout, retro style, design spullen...
Nijntje is cool! Wereldberoemde prentenboeken. Dl was op de 60-jarige 'verjaardag' van Nijntje in de Nijntjewinkel. Daar stonden de roze buggy's
Heb ik tot nu toe eigenlijk ook altijd zo gedaan, haar houten keukentje bijvoorbeeld past perfect bij ons in de huiskamer alsof hij er voor gebouwd is Zo ook met een stoeltje en de speelgoed opbergmand. Maar ik lees hier overwegend hout en dan goed opletten op de wieltjes? En dan eventueel goedkope buggy voor buiten erbij? Thanks voor de tips!
Ja leuk nijntje maar ik hou dat bij boeken) De rest mag mij gestolen worden.. Nou ok nog muziekdoosje heeft ze nijntje maar kleding, buggys ermee.. Nee begin ik niet aan.. Heb hier van schoonouders altijd van die cadeaus: nijntjes bestek, glas, slabbertjes word er helemaal gek van)