Hallo, Ik wilde voor sinterklaasavond nog een Sint met pieten op huisbezoek hebben, maar schijnbaar moet je die in juli al reserveren 😃 Wie o wie weet nog een goede Sint? Wij wonen zelf in Enschede, stroinkslanden...
Hihi grappig ik woon ook op Stroinkslanden. Ik weet zo niemand maar zal morgen eens op school vragen of er nog iemand wat weet. Als ik wat weet kom ik er op terug!
Ik zou op marktplaats rondkijken of de plaatselijke mp bij jullie in de buurt. Er zijn op het moment best wat advertenties van mensen die het voor de lol doen en zich aanbieden. Je kunt ook denken aan alleen een of twee zwarte pieten en bijv de buurman vragen. Mijn man heeft het vorig jaar voor hun gedaan. Misschien ook buurtkinderen/ jongeren die je kent of een oom of neven/nichtjes?
moonB... Spannend, misschien kennen we mekaar wel 😃 krullie85, MP had ik inderdaad al op gekeken, maar veel antwoorden terug dat ze al volgeboekt zijn. Wilde 1x een Sint laten komen. Leek me wel leuk. Mijn man, buurman en vrienden pieten al met de sinterklaasoptocht hier in Enschede, dus vooral de oudste heeft dondersgoed door dat er iets niet klopt. 😳
haha ja dat is lastig dan he Ze gaan t doorkrijgen! En zelf een advertentie plaatsen op mp en in supermarkten ofzo? Hoop voor je dat het lukt, maar voor een Sint ben je vrees ik wel een beetje aan de late kant idd.
Ik zal ook is vragen of diegene die ik ken nog plek heeft.... Ik had vorig jaar zelf iemand uit Goor en die was superleuk, maar helaas geen contactgegevens meer..... De pech is dat 5-12 op een vrijdag valt.....
Ik kijk altijd op Google .. Typt Sinterklaas huren naam plaats .. Ik gad hem al in augustus gereserveerd en zelfs toen hadden ze nog maar 1 plek ( ik heb elk jaar de zelfde ) Super leuk weer 😄
scouting sint jeroen bambi in hengelo en geloof dat er nog een scouting in hengelo is die dat doet hendrik hudson?
De zwemclub in enschede. Ezc. Deed het ook altijd mss kun je daar eens informeren. Ik weet niet of ze het dit jaar weer doen.