Sinterklaas (omgeving Enschede)

Discussie in 'De lounge' gestart door MammaMaaike, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Hallo,

Ik wilde voor sinterklaasavond nog een Sint met pieten op huisbezoek hebben, maar schijnbaar moet je die in juli al reserveren 😃

Wie o wie weet nog een goede Sint? Wij wonen zelf in Enschede, stroinkslanden...

2. MoonB

MoonB Lid

19 apr 2009
    28
    0
    1
    Hihi grappig ik woon ook op Stroinkslanden.
    Ik weet zo niemand maar zal morgen eens op school vragen of er nog iemand wat weet. Als ik wat weet kom ik er op terug!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik zou op marktplaats rondkijken of de plaatselijke mp bij jullie in de buurt. Er zijn op het moment best wat advertenties van mensen die het voor de lol doen en zich aanbieden.
    Je kunt ook denken aan alleen een of twee zwarte pieten en bijv de buurman vragen. Mijn man heeft het vorig jaar voor hun gedaan. Misschien ook buurtkinderen/ jongeren die je kent of een oom of neven/nichtjes?

4. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    moonB... Spannend, misschien kennen we mekaar wel 😃

krullie85, MP had ik inderdaad al op gekeken, maar veel antwoorden terug dat ze al volgeboekt zijn. Wilde 1x een Sint laten komen. Leek me wel leuk. Mijn man, buurman en vrienden pieten al met de sinterklaasoptocht hier in Enschede, dus vooral de oudste heeft dondersgoed door dat er iets niet klopt. 😳

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

haha ja dat is lastig dan he :p Ze gaan t doorkrijgen!

En zelf een advertentie plaatsen op mp en in supermarkten ofzo? Hoop voor je dat het lukt, maar voor een Sint ben je vrees ik wel een beetje aan de late kant idd.

6. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal ook is vragen of diegene die ik ken nog plek heeft....
    Ik had vorig jaar zelf iemand uit Goor en die was superleuk, maar helaas geen contactgegevens meer.....

De pech is dat 5-12 op een vrijdag valt.....

7. penseel

penseel Niet meer actief

Een goede tip huur een sint al in in september.

Voor volgend jaar hihi.

maar toch nog succes.

8. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Misschien kunnen ze eens rondvragen bij hun 'collega pieten'

9. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik kijk altijd op Google .. Typt Sinterklaas huren naam plaats .. Ik gad hem al in augustus gereserveerd en zelfs toen hadden ze nog maar 1 plek ( ik heb elk jaar de zelfde )
    Super leuk weer 😄

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zijn dat P (sint) en J (piet) toevallig? mocht dat zo zijn, kan ik zo aan het telefoonnummer komen ;)

11. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    scouting sint jeroen bambi in hengelo en geloof dat er nog een scouting in hengelo is die dat doet hendrik hudson?

12. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    De zwemclub in enschede. Ezc. Deed het ook altijd mss kun je daar eens informeren. Ik weet niet of ze het dit jaar weer doen.

Deel Deze Pagina