cadeau voor een man whaaah geen inspiratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 9 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Mijn zwager is vandaag jarig en ik heb nog geen cadeau. Mijn man zei; haal maar een intratuin bon. Maar dat vind ik ook zo afgezaagd. Daarbij zie je dan precies hoeveel geld we geven. En aangezien zij 600x meer te besteden hebben als wij (alleen hun huis is al 5x duurder), geven hun altijd meer dan wij terug kunnen geven.
    Als ik een cadeau koop ipv een bon, vind ik dat in elk geval uitstralen dat we er moeite voor hebben gedaan.

Wie heeft tips? Hij drinkt geen alcohol....

2. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ipv een bon mooie komkommer plantjes, paprika en pepers?
    Afhankelijk van de tuin Evt mooie pot er om heen?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Opzich wordt ik altijd wel blij van een bon..

Maar wat als je de bon aankleed? Bijv op een mooi buitendienblad en dan dingetjes eromheen.. Kaars voor buiten, tijdschrift om in de tuin te lezen enz?

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.789
    9.309
    113
    Gelderland
    happysocks! En anders ondergoed, tijdschrift, boek, kaasplankje, specialiteit van jullie streek. Als geintje eventueel; hier verkopen ze in de buurt heerlijke bamiballen en die kun je bevroren kopen. Of een entreekaartje voor een binnenspeeltuin (als ze kinderen hebben in die leeftijd)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat dacht je ervan om na de verjaardag een keer af te spreken om niets meer te kopen voor elkaar? Was hier beste beslissing ooit, iedereen heeft toch alles al.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Even op groupon/ social deal kijken of er iets leuks bij zit? En dan leuk aankleden met kleinigheidje..

Of pakketje met wat lekkers
    Oude kaas vd kaasboer, potje lekkere mosterd,dip sticks met pesto oid, pathe met chutney, olijven etc afhankelijk van de smaak vd jarige. Leuk mandje, folie en klaar.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Voor iemand die alles al heeft of als ik niet weet wat ik moet kopen doe ik meestal een tijdschriftenbon ( via ING dan kun je met rentepunten kopen) of boekenbon met een leuk tijdschrift erbij...

Maar ook dan zie je geld.

8. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik heb mijn man ooit een radiografisch bestuurbare helikopter cadeau gedaan. Hij was er heel erg blij mee.

Deel Deze Pagina