Nav het hightea topic open ik zelf ook maar een topic. Ik heb van 2 vriendinnen de opdracht gekregen om iets leuks te organiseren. We hebben een paar keer de ladiesnight gedaan, van Pathé . Maar dan wordt er weinig met elkaar gesproken , dus dat valt af! Sauna maak je mij niet blij mee, ga voor geen goud in mn blote kont lopen lol. High tea lijkt me ook wel leuk. Maar zoek nog andere tips, die wellicht origineler zijn! Bij voorkeur in Zuid Holland.
Wat wij doen met vriendinnen: Escaperoom en daarna lekker tapas eten! Of pitch&put en daarna ook lekker eten. Workshop bonbons maken Workshop koken, schilderij maken, taart decoreren, Strandwandeling, festivals, concerten
My kind of girl! Ik ben ook meer van de actieve dingen. Paintball idd, lasergamen, escaperoom, karten. Daarna lekker eten.
Dit zou ik ook doen. Heerlijk met een bootje over de grachten varen Utrecht/Amsterdam? Flesje wijn open, lekkere hapjes, beetje mensen kijken en vooral heel veel beppen. Succes gegarandeerd!
Klopt Elysium is super relaxed en heeft dacht ik op maandag badkleding dag of dames dag (afwisselend). Daar lekker lunchen, dineren en borrelen? Eventueel met een overnachting in de buurt erbij.
Ik heb geen tips voor de regio, maar workshops zijn ook altijd erg leuk om samen te doen. Muziek, koken/bakken, sieraden maken etc. Of een leuk museum, rondvaart of wandeling met diner of lunch gecombineerd.
Kwam laatst een advertentie tegen van Wipe Out Nederland. Staat ergens zo'n parcours. Lijkt me gigantisch grappig Anders idd escape room, workshop taart bekleden, dagje dierentuin/pretpark
Elysium heeft idd op maandag badkleding dag. Heerlijk! Ik ga binnenkort met vriendinnen lunchen en daarna tourscooteren, is wel in Kesteren, maar je kan het ook in Noordwijk doen dacht ik. Erg leuk!!
Idd workshops volgen: bloemschikken, iets knutselen,bonbons maken oid op fb kom ik altijd wel wat leuks tegen. Kookworkshop ook leuk! High wine / high beer. (Leuk!!!) Sauna dag in badkleding in jou geval. Musical Middag naar zee. winkelen in andere stad, of afhankelijk van waar je woont Antwerpen/over de Duitse grens oid.