Disneyland parijs! Wie ervaring/waar boeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Boordevol, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik wil graag voor ons een midweekje boeken naar disneyland parijs maar er zijn zoveel aanbieders en sites. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan uit ervaring hotels/appartementen noemen of weet waar we het voordeligst uit zijn. Via welke site kan ik het beste boeken? We willen gewoon met eigen vervoer gaan.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

gewoon bij je reisbureau het maakt geen drol uit , je bespaart misschien 25 euro boekingskosten maar alle extra's kan je ook meteen makkelijk bijboeken.

Het kan ook gewoon via oad ofzo maar komt allemaal op hetzelfde neer...

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Omdat er zoveel aanbieders zijn was ik benieuwd of iemand pas geweet is en zijn ervaring kan delen. Wat ben je ongeveer kwijt voor 4 personen en zijn er hotels of huisjes die aan te raden zijn of juist niet?

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    In het vakantie deel is een heel topic over disney misschien daar eens kijken.

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou eens kijken bij D-Reizen (hebben wij wel goede ervaringen mee) en/of de OAD (hebben mijn ouders goede ervaringen mee) :)
    Vergelijk ook even wat packagedeals op de Disney website zelf.

Succes en veel plezier :D

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik boek altijd zelf het hotel. Ik vind het fijn als er een shuttlebus op en neer rijdt tussen het hotel en het park. Ik ga altijd voor hotel Kyriad in Magny le Hongre, vanwege de prijs. Heeft geen uitgebreide faciliteiten, maar ik slaap er toch alleen maar. In hetzelfde rijtje liggen ook Dreamcastle, Magic Circus en Explorers, maar die zijn net wat duurder. Deze hotels liggen allemaal net buiten het park.

Als je echt een hele midweek naar Disney wilt, kun je het beste een jaarabonnement aanschaffen. Kan al vanaf 105 euro via sommige sites. Als je wilt weten waar je het voordeligst uit bent wil ik best even voor je kijken, dan pb me maar. Ik heb zelf ook net nieuwe abonnementen aangeschaft voor 79 euro (Fantasy) en hotel geboekt voor 59 euro per nacht.
    Ik bespaar daar liever op en dat geld geef ik dan wel weer uit in The Village aan eten en drinken en hebbedingetjes.

7. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben via OAD geboekt en zijn tot nu tevreden ;)

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

D reizen is goedkoop, oad duur en beiden zijn goed. Wij gaan met kinderen altijd in davy crockett omdat ik niet in hotel met de kinderen op 1 kamer wil slapen. Davy crockett is het bungalow park van Disney.

Prijzen wisselen heel sterk van week tot week waarin je gaat, prijsverschil is zo 350 euro. Goedkoopste wat denk ik leuk voor 4 personen zal denk ik 450 zijn, als je via een reisbureau boekt. Doe je het zelf ben je minder kwijt.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Natuurlijk kun je via internet wel kaarten aanschaffen, maar alleen niet via een nederlandse site ;). Wel via een belgische, franse of engelse.

Wij boeken altijd goedkoop in de buurt, soms camping soms hotel soms ia vakantieveilingen en hebben jaarpassen waarmee we dan naar binnen gaan.

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    wij zijn net terug uit Disney (gister thuis gekomen)...
    Hebben zelf jaarkaarten aangeschaft omdat dat uiteindelijk goedkoper is dan een arrangement... (kijk ook eens naar de mogelijkheden om aan te schaffen via "vrienden van het disneyforum" )
    wat wil je allemaal precies weten?

Wij staan op het punt om even weg te gaan maar straks kan ik je vragen beantwoorden..

Je kan sowieso ook even kijken op dlrpfans.be

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wil je perse een disney hotel of gewoon iets goedkoops om te overnachten?
    Wij hebben gewoon een kamer geboekt a 35 euro per nacht in een weg hotel. Beviel prima. Kon je met 4 personen in op 20 min van disney. Alleen het hoognodige aanwezig.wc, badkamer, bedden en wc.
    Eten deden we in disney en ontbijt haddn we zelf gehaald bij de supermarkt. Dus voor paar dagen waren we 90 euro kwijt aan onderdag voor 4 personen. Jaren terug zijn we op davy crocket geweest. Wel duurder en meer faciliteiten. Maar goed, wij zaten hele dag in disney en hadden alleen wat nodig om te slapen.

Wij hebben een entree kaart bij disney gekocht en en hebben deze op het park ingeruild voor een jaarkaart. Mn zusje had al een jaarkaart en hierdoor kon ze mij korting geven.de dagkaart die ik al betaald had werd verrekend met de jaarkaart. Ik was voor de jaarkaart evenveel kwijt als dat ik voor die 3 dagen aan entree kwijt zou zijn. Zal dus nu ook sneller halverwege het jaar naar disney gaan voor nog een tripje..

Mn zusje zit op een disneyforum waar ze elkaar korting aanbieden. Stel dat jij weet dat je de 1e week van mei gaat dan kan je dit op dat forum aangeven en kunnen mensnen met jaarkaart met jou in het park afspreken. Natuurlijk als zij er ook toevallig zijn. Zij kunnen je dan bij de balie korting geven op de jaarpas en zij krijgen in ruil daarvoor een stempel. Bij zoveel stempels krijgen ze zelf een gratis jaarkaart.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Maar die korting is wel minder dan aan abbo via internet kopen via Franse websites. Je moet het alleen even durven, maar je kunt via dlrp.be kijken welke sites betrouwbaar zijn. Oa. multiavantages en vente-privee.com.

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Wat leuk om allemaal te lezen. Zaterdag kan ik uitgebreider reageren en dan ga ik in op vragen. Bedankt alvast.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Valt wel mee hoor. Ik heb het bonnetje gevonden. Was 84 euro kwijt voor de jaarkaart..

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, dat is waarschijnlijk nadat je de entreekaart al had gekocht :)
    Een abo bij disney is er in 3 prijsklasses:
    francelien: 119 euro (excl friend-korting), 107 euro incl korting, de volgende 2 dagen blockout dagen.

fantasy: 159 euro (excl friend-korting), 143 euro incl korting, aantal blockout dagen gedurende het jaar

dream: 199 euro (excl friend-korting), 179 euro incl korting.

Deel Deze Pagina