Toch nog maar eens vragen.........

Discussie in 'Prematuur' gestart door Loe, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Onze zoon, prematuur geboren met 33+6, loopt nog niet. Hij is nu aan het eind van de maand 21 maanden, ongecorrigeerd. Hij staat, hij hangt aan je handen,dan loopt hij mee, hij schuifelt wat, maar lopen nee. Staat vaak aan de tafel met een boekje, kan aan zijn ballen baan staan met 1 hand eraan en andere hand een balletje oprapen, maar lopen lijkt er echt nog niet aan te komen. Voor de 'langere afstanden', kruipt hij dus nog steeds. Ik kan het natuurlijk mis hebben dat het snel komt hoor, maar nog maar eens een vraagje: is hij nou echt super super laat, of zijn er hier nog meer kindjes die met 21 maanden nog niet liepen?

(hij is trouwens ter algemene controle op mijn eigen verzoek al eens bij fysio geweest, die heeft geen medische dingen gezien. Als hij met 2 jaar nog niet loopt, moest ik een keer met hem terugkomen)

2. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de oudste, geb na 30 weken, liep met 21 mnd
    Middelste, geb na 42 weken, liep met 19 mnd
    De jongste, geb na 27 weken, loopt nog lang niet, tenminste dat lijkt erop, hij is nu 16 mnd(ongecorrigeerd)

Denk niet dat je je al zorgen hoeft te maken hoor!

3. Loe

Loe Niet meer actief

Och, wat een lieve foto!
    Ok, jouw kindjes liepen dus ook laat. Ja, ik maak me geen zorgen voor de buitenwereld (al is niet iedere opmerking even leuk), maar vanaf eind augustus gaat hij naar de peuterspeelzaal en ik hoop gewoon voor hem dat hij dan loopt. Nemen ze uberhaupt wel kindjes 'aan' die nog kruipen tegen die tijd?

Wel goed te horen dat ik niet de enige ben. zou het zo fijn vinden voor hem, hij wil zoveel maar kan zo niet goed alles doen wat hij wil.

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik denk dat als de fysio zegt dat het niet uitmaakt, je je geen zorgen hoeft te maken.
    hier ging het ineens heel erg snel!
    Levi liet zo ineens los en liep de kamer door. Ze moeten het vertrouwen hebben denk ik :).

Hoe is het verder met jullie? =)

Deel Deze Pagina