tattoo

Discussion in 'De lounge' started by bereke, Nov 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Zijn er hier dames met een tatoeage op hun pols en/of voet die bereidt zijn om een foto hiervan te posten?

Zou zo graag eentje willen maar ben nog niet 100% zeker over de plaats en over wat ik nou juist wil. Weet alleen dat ik het erg vrouwelijk en sierlijk wil en er de initialen van mijn kinderen in verwerkt wil. Dus ben nog op zoek naar inspiratie.

Dus kom maar op met die foto's dames! Oh en als er een speciale betekenis achter zit, is het misschien ook wel leuk om deze erbij te zetten.

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

#2 Engeltje1, Nov 28, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 28, 2010
    Dit is de naam van het dochtertje van me zus die is overleden.
    Ik heb ook nog mn eigen naam op me voet ;) maar zet liever niet me naam neer.
    op me andere enkel en voet heb ik initialen van me zus der dochtertje en nog een sierding erbij.
    binnenkant van me arm heb ik 2 ringen met Semper Fi erbij, mn man heeft dezelfde.
    ik heb MA op me buik.

Eigelijk teveel om er hier een foto van te zetten.. maar op deze foto ben ik wel echt trots (L)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Mooi hoor engeltje! Heb je ook een foto van je enkel/voet? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar moet ik zeggen :).

4. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Herhalen dit soort topics zich nu om de zoveel weken ipv in het andere topic verder te gaan?

5. bereke

bereke Niet meer actief

Er zijn al wel topics over tatoeages maar nog niet specifiek over pols en voet/enkel (ofwel ben ik een slechte zoeker, kan ook) en laat me nou net daar in geïnteresseerd zijn. En om heel die andere topics te doorspitten zie ik niet zitten eerlijk gezegd. Dus vandaar vlug een nieuw topic aangemaakt.

En als het je niet interesseert, gewoon topic overslaan en probleem opgelost ;).

6. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik heb donderdag een afspraak om mijn tattoo voor op mijn pols te laten ontwerpen!!!
    Het wordt waarschijnlijk deze maar dan iets aangepast en met de namen van de kids erbij...

7. Koffieleut

En ik heb ook nog een andere die ik wel mooi vind... maar moet donderdag dus nog even kijken hoe en wat precies...

8. bereke

bereke Niet meer actief

Koffieleut, die bovenste vind ik echt prachtig!

Heb alleen bang voor de reactie van mijn werkgever... . Daarom is voet misschien een iets veiliger alternatief. Ik moet er nog wat over nadenken en twijfelen ;).

Dus kom nog maar op met voorbeeldjes!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dit is de mijne toen ie net gezet was. Deed trouwens helemaal geen pijn!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @ Koffieleut
    Ik vind die foto met die pols tattoo echt waanzinnig mooi!!

Heb er trouwens ook eentje op mijn voet maar is wel lelijke foto :D Lijkt net of ik enorm vette poten heb maar dat valt wel mee hoor, lol.
    In deze tattoo zit de as van mijn mama verwerkt, het zijn ook haar lievelingsbloemen!

11. Koffieleut

@bereke, ja zit ook een beetje met werkgever in mn maag maarja anders zorg ik gewoon dat ik hem bedek ofzo?
    Misschien dat hij wel wat kleiner wordt...

@bebek, mooi!!

12. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
  13. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Mijn pols tattoo:

(had samen met mijn zusje de 2 sterren gezet, en later hebben we het uit laten breiden ;) )

De felgekleurde is van mij, de zwart-wit (met beetje roze en blauw) van m'n zusje

14. bereke

bereke Niet meer actief

Oh er zijn er nog hele mooie bij gekomen!

Iemand al slechte reacties gekregen van werkgever? Of van iemand anders?

15. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb hem toen bedekt met een polsbandje en een lang shirtje

16. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb 5 tatoos.
    Maar deze zit op mijn pols.
    Eens kijken of ik die van op mijn enkel kan vinden hoor.

Die op mijn pols is wel zichtbaar. Maar ik heb zoiets bij werkgevers van je neemt me maar zoals ik ben en anders niet....

17. Koffieleut

ja alleen bij een grotere tattoo is dat niet te doen... daarom wilde ik eerst gewoon alleen heel klein de namen, dan kun je er makkelijk een pleister over plakken ofzo. maarja vind een grote toch mooier :) en als mijn werkgever het er echt niet mee eens is zorg ik idd dat ik een shirt met lange mouwen aantrek of een gaasje erover plak (niet dat dat er mooi uitziet maarja...)

18. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    @koffieleut, maar hoe wil je dat dan doen in de zomer, als het warm is?

19. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

May 2, 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    Ik heb deze op mijn binnenkant van me pols

20. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ik twijfel ook enorm vanwege werk, maar wil het echt onwijs graag op mijn pols! denk dat ik het ook wel gewoon ga doen, ben al jaaaren op zoek naar een goed ontwerp en zelf aan t prutsen...
    ik kan het op mijn werk niet verdoezelen met een sierraad of een lange mouw, want we dragen allemaal hetzelfde zmet korte mouw en mogen geen sierraden aan:S

Share This Page