hallo allemaal, IK vroeg me af vanaf wanneer een kindje in de buggy mag, ik heb nu een stokke en hoe mooi ik die ook vind ik vind de stokke qua openbaar vervoer niet handig. IK moet dagelijks met de bus en soms mag ik de bus niet eens in omdat de stokke te groot is Vandaar dat ik nu zat te denken aan een quinny zapp, maar kan dat al met 9 maanden? zo ja, welke buggy is dan het meest geschikt? alvast bedankt groetjes
Heb je die zapp al gekocht? Anders zou ik gaan voor een buggy die ook helemaal plat kan, dan kunnen ze er ook in liggen, en dat kan met de zapp niet. Maar als je baby al zelf kan zitten, kan je de buggy wel gebruiken hoor.
ja hoor, mag vanaf 6 maand. Mijn dochter wil inmiddels nooit meer liggen, dus wat dat betreft denk ik dat je prima voor de zap kan gaan. MAar als je kindje nog slaapjes doet in de kinderwagen is het anders denk ik...
hier incidenteel vanaf 4 maanden in een buggy die helemaal plat kan, ook ivm vervoer. met 6 maanden mee geweest op vakantie. ik heb een titanium baby.
wij hebben een buggy die al vanaf de geboorte gebruikt kan worden (wel eerst met verkleiner). Deze kan helemaal plat en de kleine ligt er heerlijk in. Onze kleine is nu 2,5 maand en we gebruiken hem nu af en toe voor een kort stukje (even een snelle boodschap halen bij de supermarkt). Ze ligt er prima in, maar voor een hele dag zal ik hem nog niet gebruiken.
Quinny Zapp kan niet in een ligstand en dat vind ik toch een heel groot nadeel. Zelfs oudere kindje slapen nog wel een keer overdag daarom vind ik belangrijk dat de buggy ook in een ligstand kan. Wij hebben Titanium buggy en die is super. Ziet er heel mooi uit, rijdt lekker, klapt makkelijk in en kan zelfs in een kleine kofferbak en kan in een ligstand. Sowieso vind ik Quinny een grote miskoop, wij hebben de reiswieg en de wandelwagen van. Het is een lekker flexibele wagen, maar de reiswieg is veel te klein en de wandelwagen veel te groot.
hier ook dagelijks met de bus dice zit vanaf 6 maand al in de buggy en om nou een andere kinderwagen te gaan kopen voor de bus
die hebben wij ook! Idd erg blij mee. Wij hebben de versie met de wielen aan de voorkant uit elkaar, zodat hij ook wat meer stabiliteit heeft. Het is een hele stevige buggy, die heel fijn in gebruik is...
Ik heb vandaag de buggy erop geknoopt. Ik wilde haar eigenlijk nog even in de bak laten en het weer was nog zo slecht. Maar nu wordt het volgende week heerlijk weer en ik weet zeker dat ze het heeeerlijk vind om lekker rond te kijken in de wandelwagen. Onze wandelwagen kan bijna helemaal plat, dus ze hoeft niet constant te zitten. En als het niet bevalt klik ik zo de bak er weer op!
de quinny zapp is inderdaad geen handige keus omdat die niet kan liggen. En bij slaapt hij best veel in de kinderwagen. Welke buggy kan wel in ligstand en is ook nog leuk zoals de quinny zapp? groetjes
Titanium buggy is dus ook heel mooi, handig, goed en kan in de ligstand. Die hebben wij dus erbij gekocht. Qua prijs is die vergelijkbaar met Quinny Zapp.