Finn is nu 3 weken oud en heeft ontzettend veel last van krampjes. Nu hebben we Infacol al geprobeerd, maar dit lijkt niet te werken. Nu zit ik te twijfelen wat nou beter is, Cinababy gaan proberen of toch overstappen op Nutrilon Omneo 1? Wie heeft hier ervaring mee en wat raden jullie aan?
Infacol was bij ons een wondermiddel!! het werkte super maar als we het een keer vergaten was het gelijk weer mis dus je moet het wel consequent voor elke voeding geven
en hoe lang voor elke voeding gaf je het dan? vlak van te voren? dat hebben wij dus gedaan maar wij merkten helemaal geen verschil bij Finn..
en je eigen eten? eet je vaak gekruid enzo? Lydia heeft er ook regelmatig last van, maar vorige week n ade bruine bonen was het verschrikkelijk! die eten we dus even niet meer...
Ik gaf infacol altijd in de fles zelf erbij werkte ook super. Samen met nutriton om het wat dikker te maken gezien een licht reflux.
Wij deden het inderdaad voor de fles aan maar wel redelijk veel gaven wij hoor 1 spuitje werkte niet... We gave ook comfort (ingedikte voeding) ivm met spugen weet niet of dat bij jou ook het geval is?
Infacol werkte hier ook goed, in combinatie met Omneo. Ons zoontje had ook hele moeizame ontlasting en die kwam door de Omeo ook gewoon goed om gang.
Hier werkte infacol voor een paar dagen en daarna totaal niet meer. Wij zijn toen overgestapt op omneo en dat hielp al een heel stuk. Verder hebben we druppels sab simplex door de voeding gedaan (google maar eens! ) en dat werkt echt super goed! Succes!
Mijn baby had eerst Nutrilon1 Standaard, had veel last van krampjes en spugen. Infacol hielp niet, Cinababy wel gekocht maar nooit gebruikt. Nutrilon Omneo geprobeerd en dit ging heel goed. Toen overgestapt naar Etos huismerk, is goedkoper en wilden het eens proberen, en meneer doet het er prima op. Hij spuugt vrijwel niet meer en de krampjes zijn ook zo goed als over.
Dat is toch raar om te horen, want in infacol zit namelijk 100% het zelfde aan werkzame stof als in sab simplex
ABC Dophilus werkt ontzettend goed. Is goed voor de darmflora en werkte bij mijn dochter erg goed. Wel wat duurder, maar ken veel mensen die er erg tevreden over zijn.
Hier ook eerst cinababy en infacol geprobeerd. Hielp allebei voor geen meter. We zijn toen overgestapt op Nutrilon Omneo 1 en dat ging super!!
ik heb mijn meid even nutrilon omneo gegeven en omeprazole ( reflux) heeft even goed gegaan, nu liggen we weer in ziekenhuis, ze wil niet meer eten. nu krijgt ze melk voor koemelkallergie, maar ja moet ze wel weer eerst wat willen drinken he gr en succes
Onze ervaring is ook dat Sab Simplex veel beter werkt dan Infacol. Voor ons makkelijk aangezien we aan de grens met Duitsland wonen en binnen 5 minuten in een Duitse apotheek zijn. Voor mensen die verder in het land wonen een absolute aanrader om deze via internet bij een Duiste apotheek te bestellen!
Wat een leuke naam heeft jullie zoon Hier ook infacol gebruikt, en dat duurde even voordat dat ging werken. Na een paar weken werd die werking ook weer minder en zijn we overgestapt op cinababy. Ik zou eerst nog cinababy proberen voordat je overgaat op iets van Omneo
wat hier meteen hielp tegen krampjes was de Dr Browns fles! dus geen middeltjes etc maar gewoon een andere fles! zit een speciaal systeem in zodat ze geen valse lucht binnen krijgen en dus de krampjes veel minder worden! oms meisje heeft 2 weken lang gegild van de krampjes, we hebben die fles gehaald en in een dag was het over! geen krampjes meer!
Hoi, Ik gebruikte vlak na de geboorte van mijn zoontje (nu 14 weken) ook infacol, op een gegeven ogenblik vond ik het niet meer goed werken en hij kon er ook moeilijk van poepen. Sinds dien ben ik elke fles aan gaan maken met Annique Rooibosthee. Sinds dien zijn de krampen natuurlijk niet meer helemaal verdwenen maar als hij krampen had was dit snel weer over. Tevens slaapt hij hier erg goed op, het bevorderd de nachtrust en het heeft een gunstige werking voor zijn droge en schrale huidje. Kort om ik ben er super tevreden mee en geef het hem nog steeds door elke fles!