Qua stukjes is het zo moeilijk. Veel,is niet grappig of duurt veels te lang. Bij een vriendin wel een keer (de uitgemolken) scheerschuim grap gedaan. 5 mannen op een rij waaronder haar eigen man, zij geblinddoekt en dan voelen aan de kinnen welke haar man was, waaronder dus een kin met scheerschuim. Voor de bruidegom benen voelen, waaronder een mannenbeen met stoppels ed.
Mijn broer en schoonzus hadden een quiz voor ons met doe-opdrachtjes op de receptie. Bij thuiskomst... Stond er een heerlijk flesje champagne en twee glazen.
-Een kipper zand recht voor(lees tegen) de deur gestort -Het bed van het paar helemaal uit elkaar gedraaid en verstopt door heel het huis. -Hier en daar een verstopte wekker. -Bekertjes water op de trap. -De wc deur eruit gelift en beschilderd met schoolbord verf. Hier iedere gast iets op laten zetten en terug plaaten. -Al hun lingerie voor de ramen ophangen. -Thee-zakjes in de douchekop verstopt. Jah jah, ze hebben broer en schoonzus flink beet genomen! Het kon ook allemaal!! Heb ook al eens gezien dat ze een complete auto in de woonkamer hadden gezet door het voorraam er vakkundig in- en uit te halen.
Hier hadden ze onze computers weggehaald na de huwelijksreis.. Er lag een brief, en we kregen elk uur een sms van een onbekend tel. nummer, met instructies.. Was een soort speurtocht, vragen beantwoorden, en uiteindelijk kwam er een hint uit waardoor we wisten waar ze waren.. Vond ik erg origineel
Zou met veel dingen die ik voorbij zie komen echt not amused zijn! Hier hadden mijn collega's een dakbord nagemaakt. (Hebben een rijschool) Dat ding dus wat boven op de auto staat met de blauwe L en je log. Bovenin een gaatje gemaakt en allemaal 10 eurocenten erin. Hebben wel even een tijdje staan schudden Verder had mn zus de tafel helemaal gedekt met ons mooie servies en allemaal broodjes, jam, chocolaatjes en allemaal andere lekkere dingen. Bij onze beste vrienden hadden de broers en zussen: - alle handdoeken, theedoeken en schoonmaakdoekjes in de vriezer gestopt. - bekertjes water in de hal en woonkamer - vissen in bad - dreft in de stortbak van het toilet en folie onder de rand (als je het niet ziet plas je dus of op je folie of je hebt je badkamer vol schuim - alles maar dan ook alles (lampen, bestek, dingen in de koelkast, woonassecoires, dvds cds, servies echt alles) ingepakt met aluminiumfolie. - Stoeptegels uit de tuin gehaald. - confetti door de slaapkamer. Vinden ze nu na drie jaar nog terug (hoogpolige vloerbedekking) - Hele familie had bierdoppen gespaard en dit in het zand een boodschap van geschreven. Wat weet ik niet meer. - WC rollen met fotoplakkers aan het raam geplakt. Door de zon zaten deze alleen helemaal vast en zie je nu bij beslagen ramen of regen nog waar de stickertjes hebben gezeten. Ze hadden er net 2 weken een nieuw raam in zitten. Lullige was nog dat ze beiden nooit wat bij anderen hadden gedaan en dat de familie niet geholpen heeft met opruimen. We zijn ze toen gaan helpen en zijn met zn vieren 10 uur bezig geweest om alles weg te krijgen.
Het mag wel verschrikkelijk zijn, maar niet TE. De meeste dingen vind ik nog wel kunnen hoor Ik denk ook dat het aan de leeftijd en de vriendengroep ligt! Hier zouden we/ze er alleen maar heeeel hard om kunnen lachen.
Ik vind veel dingen die ik hier lees, echt leuk voor studenten. Maar toch niet voor getrouwde stellen. Zou dit echt niet waarderen.
Soww, degene die mijn hond op mp zet of mn vissen in bad doet heeft een serieus probleem met mij... Hier alleen de badkamer nokkievol ballonnen, en in ons bed alle tule strikken, lege ballonnen ed verstopt. Ik vind het wel weer een grappige om overal lege flessen neer te zetten haha.
Over die bekertjes met water ik heb ook al eens van iemand gehoord dat ze de hele trap vol met bekertjes met confetti hadden gezet. Alleen hadden de bekertjes geen bodem meer dus als ze ze optilde viel alle confetti eruit.
Dit hebben ze dus bij vrienden van ons gedaan,maar dan de hele badkamer vol.Hij een weg gebaand naar de wc om daar met zijn dronken kop op een stuk folie te plassen ( hadden ze over de bril heen gespannen ) Nou ben ik zelf nogal saai en zou ik hier niet echt om kunnen lachen
Bij mijn zus hebben we een quiz gedaan. De mensen die mee mochten doen hadden atributen bij zich, die ik uit hun huis gepikt had. Een bepaald beeldje, een schoen, enz enz. De mensen moesten naar voren komen als ze dat dus bij zich hadden. Ze keken heel verbaast en na 10 minuten was het ook afgelopen. Verder hadden ze een oliedrum gevult met cement en daar een geldkistje in gedaan. Uren zijn ze met een kraan bezig geweest.
Wij zijn ook niet van de stukjes hebben ook duidelijk vermeld dit niet te willen,nu hoor ik ook om ons dat veel dat niet leuk vinden. Bij ons hadden ze wel een filmpje in elkaar geflanst met allemaal gekke filmpjes met onze hoofd in gemonteerd dat was erg leuk en iedereen heeft erg gelachen dus was niet alleen voor ons leuk. Dvdtje hebben we mee naar huis gekregen. Bij thuis komst was ons huis gezellig versierd (gelukkig) Bij vrienden van ons hadden we het huis ook leuk versierd en de slaapkamer romantisch gemaakt,Ze hadden op de uitnodiging een envelopje gezet wij hebben echt heel veel enveloppen gekocht en overal een paar muntjes van 5 cent ingedaan en verstopt en ze hadden totaal 200 euro dus reken maar uit hoe veel enveloppen ze hebben moeten zoeken! Dit vonden ze wel erg leuk!