Ik ben op zoek naar leuke pumps/sandaaltjes voor hierbij! Iemand ideeen? Wel hak maximaal 7 cm want ik ben erg lang. Advies kleur schoenen is ook al fijn! Oh ja, kleur jurkje is Berry Red
Ja dacht ik zelf ook maar het is een beetje een moeilijke kleur rood. Hij lijkt hier feller dan het is. Geen probleem maar ik ben bang dat ik dan net niet rode schoenen heb waardoor het vloekt
Ja dat lijkt me lastig! Jurk meenemen naar de winkel? En anders juist een afwijkende kleur rood kiezen. Bordeaux bijvoorbeeld? Dan is het niet “net niet” de goede kleur, maar expres een afwijkende kleur die we matched.
Kun je niet een effen zwart topje eronder doen en dan zwarte pumps? Als je een andere kleur schoen gaat dragen dan ‘moet’ er toch iets van die kleur terugkomen in het jurkje of accessoires vind ik. Of zwarte sieraden erbij?
Ik vind het jurkje meer koraal rood. Ik zou als ik jou was eens googelen op koraal rode pumps als je de zelfde kleur pumps eronder wilt.
Ik zou het zo niet weten welke kleur schoenen er mooi bij staan. Maar een topje onder dit jurkje? Nee sorry dat is echt geen gezicht.
Phoe.. Laatst zelf een topic geopend omdat ik niet weet hoe ik mij moet kleden maar ga ik toch een poging bij een ander nu doen haha. Uhm wat dacht je van een zwarte schoen met hak en open tenen? En dan je teen nagels rood gelakt? Of iets goudkleurig's misschien is dat ook mooi zo iets https://m.zalando.nl/mintandberry-sandalen-gold-m3211a00b-f11.html Of lekker basic https://m.zalando.nl/anna-field-klassieke-pumps-black-an611ba3n-q11.html
Leuk jurkje! Lijkt koraalrood, hier vind ik donkerblauw of taupe mooi bij staan, als je dat bijvoorbeeld ook terug laat komen in je handtas. Van Peter Kaiser heb ik pumps met perfecte hak met allemaal kleurtjes, die zouden hier ook leuk bij staan, maar waren van een aantal seizoenen geleden. Ze hebben nu ook hele leuke pumps, ze hebben de hak in verschillende hoogten, zie bijlage. Door de verschillende kleurtjes zijn ze goed te combineren.
Navy is wellicht ook leuk idee. Makkelijk met tasje. En dat is de kleur van m’n man z’n pak Nude keek ik ook al naar! Koraal rood zou het best kunnen zijn. Ze noemen het berry red ik vind het een beetje mat rood neigend naar roze of met roze tinten. Lekker vage omschrijving haha