In mei 2018 willen we een weekje weg, vlak voordat mijn zwangerschapsverlof afgelopen is. Kinderen zijn dan 5 maanden, 1,5 en 3 jaar oud. Twee érg mobiel dus, en eentje niet. We willen wel graag het land even uit, dus Menorca of Mallorca leken ok te klinken, want niet al te ver en naar we horen erg kindvriendelijk. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Wat ik essentieel vind, is dat we in een resort zitten waar veel te doen is voor die kleintjes: speeltuintjes binnen én buiten dus, leuk zwembad en bij voorkeur centrum en/of strand op loopafstand. En omdat we 's avonds gebonden zullen zijn aan de kamer, ook iets met een klein beetje uitzicht zou fijn zijn. Maar voldoende te doen in het resort is dus belangrijkste. Miniclubs zouden geweldig zijn (maar zijn die wel actief in mei, laagseizoen)? Wie heeft de gouden tip? Welke plek? Welk hotel?
Wij hebben hier in juni gezeten toen ze klein waren. Op de begane grond, beviel prima. Strand is 3 minuten lopen ofzo. Klein speeltuintje, zwembaden, iets van minidisco. https://neckermann.nl/nl/_12040Ck/appartementen-isla-paraiso.aspx?gclid=EAIaIQobChMIn6auiqDt1gIVkBbTCh025QhhEAAYASAAEgJegfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CJzI-cOg7dYCFRiLdwodQWoASw