Stolp voor buiten

Discussie in 'De lounge' gestart door kim90, 14 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Oké, aangezien mijn zoekacties op internet niks bruikbaars opleveren, en hier volgens mij een paar super speurneuzen rondhangen, probeer ik het hier.

Wie zou mij willen helpen naar een stolp die je buiten kan gebruiken?

Een kennis van mij maakt allerlei dingen van RVS , en is nu dus bezig met een lamp te maken in de vorm van bloemen. Deze komt op t graf van mijn moeder te staan, en er moet dus een stolp overheen. De stolpen die hij zelf gebruikt zijn voor binnen en dus te dun.
    Het mag van glas zijn maar dus ook plastic, als het maar lang goed blijft buiten. De voet kan hij zelf maken , maar mag er ook bij zitten.

Ik zoek me helemaal suf maar kan dus echt niks vinden dat geschikt is. Heel frustrerend. Het ding is 23 cm hoog en 18 cm breed.

Wie kan mij helpen ?!

FB_IMG_1560489737453.jpg FB_IMG_1560489742241.jpg FB_IMG_1560489747572.jpg

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben even mee gaan kijken en ik kom ook geen glas voor buiten tegen.

Misschien kun je een glasblazer een opdracht geven?

kim90 vindt dit leuk.
  3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Geen idee waar te vinden maar ik voel mij toch geroepen om aan te geven de stolp van plastic te maken, deze én de voet heel goed vast te maken op het graf. Ik zie al direct voor mij dat het gestolen word :(
    Vastzetten in cement misschien en hard plastic gebruiken?

kim90, Ysabella en DQueen vinden dit leuk.
  4. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ja daar zijn wij ook al mee bezig , je kunt het laten verlijmen op de steen net zoals ze bij graflantaarns doen , dus dat is uiteindelijk de bedoeling. Daarom is het ook zo moeilijk om een geschikte stolp te vinden ;) als we niks kunnen vinden dan wordt het denk ik een stolp voor binnen en dan 1x in de zoveel tijd vervangen..
    Ik ben ook bang voor het jatten , maar tot nu toe blijft er verrassend veel staan overal, dus ik heb goede hoop

5. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Dank je wel voor het mee zoeken !daat is inderdaad ook nog een optie , heb ik nog helemaal niet aan gedacht, bedankt ! Ik ga eens onderzoek ernaar doen

bosi333 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina