Tips gezocht, want dit breekt m'n hart

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Melrose, May 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Je zou ook kunnen overwegen om een gastouder te gaan zoeken i.p.v een kinderdag verblijf. Dat is rustigere voor haar en meer een huiselijke sfeer. Je hebt kinderen die het heel goed doen op een kinderdagverblijf, maar er zijn ook kinderen die die drukte gewoon niet aankunnen.
    En het lijkt me ook niet echt een goed idee om haar te voeden om haar stil te krijgen. Gewoonweg omdat ze te weinig tijd voor haar hebben.
    Tja ik ben niet zo´n fan van een kinderdagverblijf, maar dat is mijn gevoel en ik snap wel dat het soms niet anders kan of dat er kinderen zijn die er helemaal geen problemen bij hebben, maar ik heb wel gekozen voor een gastouder.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik zie het probleem ook niet helemaal.
    Mijn zoontje geven ze ook wel eens een extra flesje op het KDV, zonder eerst mij daarover te informeren. Ik ga ervan uit dat hun dit met een reden doen, nml dat hij naar hun inzicht honger heeft. Prima toch dat ze daar naar handelen? Dat mijn "schema" daardoor in de war komt, vind ik geen probleem. Zie ik wel als ik thuis kom.

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn zoontje is precies zoals jullie dochtertje, thuis ook altijd lief, nooit huilen en zoet spelen. :)

Maar de eerste 2 maanden heeft hij het ook moeilijk gehad op het KDV en ging juist veeeeeeeeeeel minder drinken...:(
    Met als gevolg dat hij eigenlijk gewoon te weinig binnen kreeg die dag.

Tja, ik ben het soms ook niet eens met de "oplossingen" van zo'n KDV maar gelukkig is mijn kleine jongen nu goed gewend en daar net zo vrolijk!

Gaat vast ook met je meisje gebeuren! ;)

Share This Page