Help auto keus?

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    İk ben opzoek naar een auto met een grote kofferbak waar een quinny buzz MAKKELİJK in moet kunnen en misschien voor later inplaats van een buzz een wat groter onderstel van een andere wagen. Tot mac 2000 Euro een zuinige auto.

Mijn broer verkoopt een chrysler voyager 2.4 waarvan ik weet dat alles prima is. Hij heeft pas een hele beurt gehad. Heeft parksensoren een dvdsysteem enz. De achterste zits kunnen eraf zodat ik een groot achterbak heb. Hij verkoopt hem voor 2500 het resterend bedrag van 500mag ik hem ook later betalen. Maar nu komt het ik vind het wel een grote auto. Beetje te groot van buiten. En weet ook niet of de verzekering en belasting daardoor duurder zal zijn dan andere autos.

Wat vinden jullie? En hebben jullie tips?

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Trouwens ik had eerder ook een topic Voor advies over auto's maar nu wilik graag ook evt adviezenen tips over de chrysler. En owja voor evt andere auto's; het moet 5 deurs zijn en het onderstel en dat zit gedeelte moet samen in de achterbak kunnenmet het liefst nog plek over.

3. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Die auto zal het allemaal wel inpassen maar die zuipen om het leven dus de vraag is of je dat wilt.
    En doordat ze zwaarder/groter zijn ook duurder in de wegenbelasting.

Persoonlijk zou ik dat niet doen en op zoek gaan naar een zuinigere auto.

4. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    bij zo'n auto moet je het tankstation er aan laten bouwen ;) Echt die dingen zuipen, dus net erg goedkoop :)

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,842
    3,359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben een hyundai accent - een relatief goedkope auto. Voor zijn grote vrij zuinig (1 op 15 ) - en een prima kofferbak.

Voor 2000 euro kom je echter wel uit bij een auto van zo'n 10 jaar oud...

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Had idd ook gehoord dat de Chrysler niet echt zuinig is, maar hij zuipt dus waarschijnlijk behoorlijk wat benzine.

Hebben jullie meer tips?

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Verder niemand? Ook over andere auto's zijn tips welkom

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik raad chrysler af omdat als er wat kapot gaat de onderdelen kwa prijs duurder uitkomen dan een ander merk auto
    Weet ik omat ik bij toyota en hyundai heb gewerkt waarvan de oom van mijn werkgever een chrysler garage had

9. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik zou een iets kleinere en zuinigere auto kiezen, al is het al om de maandelijkse lasten wat lager te houden.
    Ik zou mileutechnisch ook nooit zo'n zuipschuit kopen!

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Dankje iggy, dat is idd ook iets wat belangrijk is.

Offtopic hoe gat het met Levi? Heeft hij genoten van de vakantie

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Guppie ik heb helemaal geen verstand van auto's had wel gehoord dat hij iets meer verbruikt dan normaal. Maar blijkbaar is het toch meer als die "iets meer"

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

Sep 28, 2008
    1,632
    0
    0
    persoonlijk zou ik zelf altijd een japanner kopen, nissan, honda toyota, daihatsu, suzuki, mitsubishi oid.. dan weet je zeker dat je er geen onderhoud aan hebt! die dingen blijven rijden, je zou bv naar een toyota starlet kunnen kijken die heeft wel een grote achterbak, of een daihatsu yrv, lekker hoog, en grote achterbak en verstelbare achterbank en zijn alletwee ook zuinig! of bv een honda civic ze blijven rijden!

zou zeker niet voor de chrysler gaan, die kost je klauwenvol met geld, misschien niet in aanschaf maar de maandelijkse kosten (verzekering, wegenbelasting en benzine) wel! wegenbelasting gaat omhoog met de zwaarte van de auto en de benzine slurphoeveelheid meestal ook! dus gewoon kleiner auto-tje met grote achterbak is het meest ideaal!

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Dankjewel bloemje! Daar heb ik zeker wat aan!!!

Share This Page