Heeft er iemand tips voor een thuis-spoeling voor niet blond haar. Of tenminste: Ik heb gewoon middenblond tot donkerblond haar. De simpelste spoelinkjes pakken alleen op hoogblond of geblondeerd haar. Voor mijn dochter voor het thema 'raar maar waar' kamp wil ik een spoelinkje van de hema halen: https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoonlijke-verzorging/haarverzorging/haarverf/tijdelijke-haarkleuring-merlot-11030001.html?utm_medium=cpc&utm_campaign=hema%20dpa&utm_term=&utm_content=mooi%20en%20gezond%2Fpersoonlijke%20verzorging%2Fhaarverzorging%2Fhaarverf-11030001&utm_source=facebook maar voor mezelf wil ik iets met meer kans van slagen (dochter heeft nog wat meer blonde plukken) . Liefst een warme tint. Maar welke? Als ik in bv de kruidvat kijk zie ik bij zoveel dingen staan 'Permanent' - nou, doe toch maar niet. En het liefst dan een kleurtje dat zo'n 3 tot 6 weken houd ofzo. Iets korter of langer maakt niet uit - maar wel dat je even kan genieten van je werk. Maar ik kom er dus niet uit.. Iemand tips? Welke vinden jullie fijn en wat is ook zichtbaar en betaalbaar?
Ik heb nog geen spoeling kunnen vinden die pakt op mijn haar. Ik heb grijs haar en ik verf het nu steeds met de polycolor permanente verf.
Naar de kappersgroothandel? Daar hebben ze lagere percentages peroxide, zodat je echt een spoeling krijgt ipv permanente verf. En dan kunnen ze gelijk met je meekijken welke kleuren geschikt zijn voor jouw haarkleur
Ik doe mijn haarkleur spoeling bij de kapper, kost wat meer maar het pakt goed en ik ga maar 1 keer in de 3 maanden om het weer te laten doen. De grijze haren pakt de spoeling ook!
Wat mij persoonlijk daarin tegenhoud is dat ik daar dan zo lang zit.. maar heb eigenlijk geen idee hoe lang dat dan is... hoe veel tijd ben jij dan kwijt?
Bij bigbazar heb ik in het verleden eens zakjes gehaald die je in verschillende kleuren had en die doe je in je haar net als shampoo en even laten zitten en dan was het een ander kleur en bleef een x aantal keer wassen zitten, volgens mij verkopen ze het nu nog steeds en is ook niet zo duur was volgens mij nog onder de €1,-
Ander half uur met knippen erbij. En mijn spoeling is bijna mijn haarkleur dus niemand ziet dat het geverfd is! Ik ben er daarom zo blij mee. En ipv dat ik uitgroei krijgt vervaagd het.