Tips gezocht: zomervakantie met kleuter, peuter en baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door FallenAngel, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Wij gaan elk jaar met onze tent naar een camping in Europa. Last minute beslissen we waar we heen gaan - en dat bevalt prima.

Maar nu ga ik in mei bevallen van ons derde kindje. En een kleine baby in een tent.... dat zie ik niet zitten. Evenals lang achter elkaar rijden trouwens. We zijn op zich heel makkelijk ingesteld hoor. Toen dl 5 maanden was, hebben we een rondreis door Schotland gemaakt. Maar zoiets is voor de oudsten nu teveel in de auto. En een trip naar bijv Oostenrijk is te lang voor de jongste....

Onze kids zijn dan 6, (bijna) 3 en 2-3 maanden. En t lijkt me toch wel lekker om er samen even tussenuit te gaan. Ml heeft een grote hekel aan center parcs, dus dat is geen optie.

Wie o wie heeft de gouden tip voor een leuke vakantie voor ons hele gezin?

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Het Sauerland in Duitsland. Ontzettend leuk met kinderen en lekker dichtbij. Veel wandel, speel en zwemmogelijkheden. Fort Fun is ook redelijk leuk. Je kan in Willingen bijv. met de gondel omhoog. Ik zou dan kiezen voor Winterberg of Willingen. Beiden hebben een levendig centrum. Er zijn veel vakantiehuisjes particulier te huur, of je boekt een familiekamer in het sauerland stern hotel. Dan mag je ook een dag gratis naar het prachtige subtropisch zwemparadijs...

3. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Inderdaad Sauerland, niet te ver en zeer kindvriendelijk. Wij hebben hier een keer op een boerderij onze vakantie gevierd in een luxe appartement met tuin. Onze kinderen mochten mee op de trekker, koeien voeren, Verder hadden ze heel veel speelgoed en trampoline. Onze kinderen vonden het daar geweldig!

4. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    OW dat is een goed idee! Wij wonen bijna aan de grens dus het is echt dichtbij voor ons. Fort fun ben ik als kind nog geweest ☺️

Zat zelf al richting Texel te denken, maar huisjes zijn zoooooo duur in t hoogseizoen... hopelijk is Duitsland iets voordeliger

5. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Kieke, weet je de naam van die vakantieboerderij nog?

6. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
  7. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Dank je, ziet er goed uit!

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mallorca?

9. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Nee we zijn gebonden aan het hoogseizoen. Vind het dan echt onbetaalbaar

10. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij vinden de wadden ook erg leuk. Overzichtelijk, veilig. Weinig spectaculaire attracties, maar wel veel vrijheid voor kinderen.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Luxemburg en dan in het gebied van klein zwitserland? Of de Vogezen in frankrijk. Heb je bijvoorbeeld de loopgraven. Wij hadden daar een leuke camping (la Vologne) bij Xonrupt-Longemer op 10 min. lopen van het meer af. Was qua camping niet duur, qua huren weet ik het niet. Je hebt daar ook heel veel leuke plaatsen in de buurt van de Elzas, dat was allemaal goed te rijden.

Deel Deze Pagina