Nee sorry, ik ga op zaterdag 30 juli met mijn oudste dochtertje en een vriendin met dochtertje! Ben erg benieuwd...
Dat is in Den Haag toch? Lijkt me ook erg mooi. Mijn dochtertje wil ook heel graag heen, maar ze is net 3. Ik twijfel of ze niet te jong is... ook ivm het 3D brilletje...
wilde er graag heen maar ten eerste is het veelste ver weg. en ten tweede wil ons meisje dus niet zon bril op hebben het al eens geprobeerd in de bios en was geen succes ze zette hem steeds af terwijlze wel een dagelijkse bril heeft. dus wij wachten maar weer op een normaal concert van de meiden
Het schijnt heel erg tegen te vallen. Het 3d effect dan Maar voor de rest is K3 natuurlijk altijd leuk Dat liedje blijft constant in mijn hoofd zitten * zucht*
ja idd met een kind van 3 zeker niet doen! chayenna is nu 4 en half en die vind zo een bril nu wel leuk! maar toen voor een jaar terug moest ze er ook niks van weten! ja voor de kinderen blijft het leuk idd ik ga er ook niet voor mezelf naar toe haha stiekem dan maar heb de kaartje voor veel minder dus dat scheelt!