Hallo iedereen, op dit moment zit ik op 9 DPO. sinds een paar dagen heb ik last van kleine krampjes. met name sinds gisteren en vandaag begin ik ze goed te voelen. Het voelt een beetje alsof iemand met kleine speldenprikjes in mijn baarmoeder prikt. Ook heb ik sinds enige dagen last van witverlies, niet waterig maar redelijk cremig... (sorry voor de details) Nu had ik nog een aantal ovu testjes van Sensitest in de kast liggen maar helaas negatief. Ik weet dat je eigenlijk een ovu test niet als zwangerschapstest moet gebruiken maar wilde even wachten met een zwangerschapstest tot zaterdag, (nod dag) samen met mijn vriend.... Is het mogelijk dat ik toch zwanger kan zijn terwijl ik nu op 9 dpo een negatieve ovutest had?
Er zijn hier meiden op het forum die negatieve ovulatietesten hadden en toch zwanger waren, dus het wil niks zeggen
hey! jip ik heb afgelopen cyclus niet eens een licht streepje op me ovu en alle er voor nooit positief! en ik ben echt wel zwanger geworden. Mijn lichaam gaf het wel aan. en heb daar na geluisterd. Ik gebruik nooit meer een ovulatie test!