Hoihoi, Wij zijn bezig met het geboortekaartje en nu heb ik een mooi kaartje gezien die onder andere te koop/het goedkoopst is bij onlinegeboortekaartjeswinkel.nl. Tot nu toe kan ik er nog weinig wijs uit worden. Je stelt een tekst op maar je kan helemaal niet zien hoe het kaartje eruit komt te zien. In het kaartje zit bv een venster waar je de naam doorheen ziet maar onze kleine krijgt meerdere namen en ik weet dus niet of dat gaat passen. Zo kan ik toch geen 80 kaarten bestellen zonder het resultaat te hebben gezien?? Wie heeft ervaring met deze site en wil dit delen? Dank!
Geen ervaring met deze site. Maar lijkt me een vraag die je ook bij hen kan neerleggen. Ik weet van andere sites dat je eerst een bestand per e-mail krijgt waar alle tekst en lay-out op staat, zodat je kan zien hoe het er uit komt te zien. Wellicht doen zij dat ook, zou het gewoon vragen!
Idd zo werkt het precies bij de site waar wij het kaartje hebben besteld. Poobies.nl We mogen net zo lang aanpassen (door hun) tot we 100% tevreden zijn. Erg duidelijke site en m.i. niet zo duur.