5 dagen weg zonder kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door liesbet77, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    mijn man wil hééél graag eens een paar dagen weg zonder de kindjes. ik ook wel maar met heel dubbele gevoelens, ik weet niet hoe mijn jongste van 2j4 maand het zal ervaren om mama 5 nachten de missen. De oudste van zes doet niet liever dan gaan logeren dus dat is geen probleem, die snapt het allemaal al wat beter.
    mee nemen is niet te betalen omdat we vast hangen aan de schoolvakanties als de oudste mee gaat.
    plus dan is het weer een "kind" vakantie ipv quality time voor ons.
    zijn er mensen die dit ook al gedaan hebben? aanrader of niet?
    we zouden waarschijnlijk naar tenerife gaan .

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier al een weekendje weg geweest en alleen op huwelijksreis, kindjes waren toen ook nog kleiner, dan hebben ze er het minste last van denk ik omdat ze het niet snappen,tegenover dat ze ouder zijn

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij proberen elk jaar een lang weekend met z'n tweeën weg te gaan. In september zijn we nog een weekendje wezen varen in Friesland, vorig jaar een lang weekend naar Parijs. Ik vind het heerlijk. Vantevoren zie ik er best wel tegenop, om de jongens zo lang te moeten missen, maar het is zoooooooo fijn om eens een paar dagen alleen aan je zelf te hoeven denken en leuke dingen te doen die je met kinderen niet zo makkelijk doet.

Mijn man wil trouwens liever niet vliegen tijdens dit soort uitstapjes, vanwege het idee dat het vliegtuig neer kan storten en de kinderen dan gelijk beide ouders kwijt zijn (en hij is gewoon bang voor vliegen, haha).

Als je het nog nooit hebt gedaan, kun je toch altijd eens beginnen met een of twee nachtjes? En als dat allemaal goed gaat en goed bevalt, kan het ook langer. Wij zouden heel graag weer eens samen op wintersport willen, alleen er is niemand die een week lang onze drukteschoppers wil hebben, dus dat gaat niet lukken, haha.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn vorige maand 4 dagen naar Rome geweest voor ons 5 jarig huwelijk. Heerlijk zonder de kids, uit eten wanneer en waar je wilt, lekker drankje drinken e.d.
    Wij gaan sowieso 1 a 2 keer per jaar een nachtje weg in een hotel en dan naar de sauna ofzo.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn maandag thuis gekomen van een week Kreta met zijn tweetjes. Onze eerste vakantie samen, eerder alleen zo nu en dan een nachtje weg geweest.

We hebben onze meid natuurlijk gemist, maar aan de andere kant was het ook fijn om weer eens tijd voor elkaar te hebben. Onze meid is een week uit logeren geweest bij opa en oma, waar ze schandelijk verwend is en het erg naar haar zin heeft gehad. Nu is ze natuurlijk wel ruim een jaar ouder dan jullie jongste, dus ze begrijpt alles wat beter.

Het is ons goed bevallen, we willen het er eigenlijk een beetje in houden om elk jaar eens samen weg te gaan. Hoeft niet altijd een week te zijn of naar een verre bestemming, een weekendje in Nederland kan net zo goed.

Luppy Ik snap je man wel. Ook wij vonden het enger om te vliegen nu we onze meid hebben. Je hebt toch het gevoel dat je kwetsbaarder bent. En als het vliegtuig neerstort, ben je er vrijwel zeker van dat je het beide niet zult overleven. Daarom hebben wij van tevoren een testament laten opmaken, waarin we beschreven hebben wat er met onze meid moet gebeuren qua voogdij als wij er beiden niet meer zouden zijn. Dit zouden we al veel eerder laten doen, maar het bleef er steeds bij. Nu met het vliegen wilden we het op papier hebben. Trouwens: de kans dat je een auto-ongeluk krijgt, is zoveel groter dan dat je vliegtuig neerstort!;)

6. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    wij zijn ook al eens een paar dagen weg geweest, naar londen.
    stijn was toen bij opa en oma.
    ging erg goed, alleen was wel blij toen ik weer naar huis toe mocht

Deel Deze Pagina