Hero nutrassense comfort+

Discussion in 'Flesvoeding' started by aardbei1707, Mar 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Doordat de vorige niet meer verkrijgbaar is (hero baby comfort) moesten we overstappen naar de nutrassense versie.
    Maar ik ben helemaal niet tevreden. Me zoontje spuugt opeens weer zo veel en ook ontzettend zuur. Hij stinkt ook de hele tijd zuur bah.
    Hij krijgt nu een week deze nieuwe voeding en sindsdien ook zoveel spugen. Heb nu 1 blik staan en die ga ik proberen en als het dan nog is stap ik over.

Zijn er meer ontevreden over de nieuwe voeding?

2. Lauriann

Lauriann Lid

Jul 24, 2014
    84
    0
    6
    Oh ik herken het heel erg... En jammer genoeg is er voor ons geen andere die net zo goed is als de oude variant. De blikvariant is lang niet zo dik als de oude verpakking, bij de nieuwe spuugt ze ook af en toe nog en idd zuur. Nogal jammer, naast het feit dat het een euro duurder én er nog eens 700 in de nieuwe zit ipv de 900 van de oude! :$ Echt belachelijk! Maar helaas heb ik geen andere gevonden die beter is dan de nieuwe blik variant. Dus ik lees mee!

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Wij zijn inmiddels overgestapt naar de Nutrilon A.R. Het was gewoon niet leuk meer. Hele dag stonk hij naar zuur en nadat hij mij weer onder had gespuugd (zuur) ben ik naar de winkel gegaan en heb ik de Nutrilon gekocht.. en echt na dat hij weer de fles op had is het spugen gestopt!!
    Ik heb Hero gemaild en vertelt dat die nieuwe versie niets is... ben benieuwd of er nog meer klachten bij gaan komen.

Maar ja ik blijf nu bij Nutrilon. helaas is deze wel weer 3 euro duurder :( maar ja nog even! Mijn zoontje is al bijna een halfjaar en bij 10 maanden ga ik over op de standaard denk ik!

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    hero baby 1 comfort is nog wel bij ah te bestellen mocht je terug willen naar hero maar niet de nutrasense

hero baby 2 comfort is nog op diverse sites te bestellen

5. Lauriann

Lauriann Lid

Jul 24, 2014
    84
    0
    6
    Helaas niet waar... Heb al meerdere keren geprobeerd te bestellen en bij afrekenen was mijn winkelmandje leeg ivm niet leverbaar. Hoofdkantoor gebeld en bevestigde dit jammer genoeg. Wij hebben ook Nutrilon A.R. gebruikt maar spugen was net zo erg... Dus wij gaan, nadat hero en nutrilon op zijn gewoon over op de kruidvat variant met een extra schep jhbpm. Ze blijft met allemaal spugen en dan vind ik €15 euro ipv €9,50 voor hetzelfde effect de prijs niet waard. Jammer!

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik hoor niet veel positiefs over de hero nutrasense. Ook niet over de standaard voeding.

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wat gek. Mijn zoontje was een refluxbaby en na eerst speciale voeding van de apotheek na 6-7 maanden kunnen overstappen naar Hero Nutrasense 2 en dat ging perfect. Mijn dochtertje heeft de nr 1 en 2 gehad en zit nu op nr 3.

Share This Page