niks krijgen vn je vriend/man met moederdag..

Discussion in 'De lounge' started by celia82, May 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Zouden jullie het erg vinden als je niks krijgt morgen met moederdag?

Omdat dit me eerste moederdag is zou ik het wel leuk vinden als ik iets kreeg bloemen ofzo?

of ontbijt op bed.

ik wacht het af zo niet ga ik na de irritatie topic en leef me helemaal uit!! en trouwens hij krijg het dan ook flink te horen;)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je bent zijn moeder toch niet??

Ja sorry hoor maar ik vind dat altijd van dat gezeur om niks eerlijk gezegd....Mijn vader gaf mijn moeder ook nooit wat met moederdag, logisch toch? Wat geeft dat nou?

En nee ik weet wel zeker dat ik niets van mijn man krijg, ik ben tenslotte zijn moeder niet. Over een paar jaar krijg ik knutselwerkjes genoeg, komt helemaal goed

3. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    uit naam van je kindje een roosje of kriebeltekening ofzo zou leuk zijn. Maar je bent niet je mans moeder.
    Tenminste zo heb ik dat gevoel en ook tegen mn man gezegd. Mn dochter heeft iets op de peuterspeelzaal gemaakt, das voor mij moederdag ten top

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier krijg ik ook niks.. Maar puur omdat hij er niet is morgen.. Hij komt maandagavond pas thuis..
    En je mag best weten dat ik daar flink van baal.. Een cadeau hoef ik niet, maar een ontbijt op bed of lekker lang op bed blijven liggen zodat hij een flesje maakt trekt me wel..

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Vorig jaar niks gehad, ik was best gekwetst, en dat heeft hij geweten haha erg he. Hij was het vergeten, hoe het mogelijk is, is mij een raadsel

Dit jaar heeft hij er wel aangedacht,, want Quinn verklapte het toen ik thuis kwam van mn werk,
    mama, ja schat, catootje geogt vor mama
    zo liefffff!!

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    dat bedoel ik ook uit de naam vn me kindje;)

En dat ik gek zou worden als ik niks krijg is een grapje@eylem

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook niks hoor. Hij wilde met de kleine en mij gaan picknicken op het strand, maar laat het nou niet echt lekker weer worden...
    Daarnaast hoeft het van mij ook echt niet, vind het echt BS dat moederdag.
    Nu heeft de kleine iets gemaakt op het KDV, en dat vind ik echt super lief hoor :D Maar het is geen moeten.
    Heb veel liever dat mijn kerel af en toe met een bosje bloemen komt aan zetten, spontaan.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik krijg denk ik niks meer...hij kwam gisteren onverwacht al met een mooie bos bloemen!
    Maar hij zal me wel laten uitslapen en een lekker ontbijtje maken.

9. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    Morgen is ook mijn eerste moederdag.
    Mijn man zegt "ja, maar jij bent mijn moeder niet" en dat is ook zo.
    Het wordt dus wachten op de eerste knutsels over een paar jaar.

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,790
    18,973
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik ben ook van de club "Je bent z'n moeder toch niet?". En mijn man hoeft volgend jaar ook niks te doen "uit naam van mijn kindje", want dan is het toch niet van het kind zelf.

Maar goed, voor mij hoeft moederdag helemaal niet zo, dus ik vind het al gauw onzin.

11. 4days

4days Niet meer actief

Nouja zeg, vind ik wel een beetje kneuterig hoor. :p Ik krijg wel altijd wat van mijn vriend. En mijn moede krijgt standaard iets van mijn vader. Niet omdat het MOET, maar gewoon omdat het leuk is.

12. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

ik krijg ook elk jaar een cadeautje.
    Ik vind dat een man dan wel een waardering heeft voor jou omdat jij dag en nacht voor de kids klaar staat.Hier in huis ben ik 24 uur per dag met de kids bezig.Mijn man heeft een drukke baan.
    En gaat hij nooit in de nacht er uit voor onze kids.
    ik hoef geen cadeautje maar vind het wel lief dat hij even stil sta dat ik veel taken van hem overnemen,

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Nee hoor, wij doen niet aan feestdagen, enkel aan verjaardagen.

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    ja idd dat hij dan opstaat en ik een keer kan uitslapen

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik hoef niks te hebben, al dat commerciele gedoe! Ik vind het vee; leuker als ik iets geknutselt krijg van mijn meisjes. Betekent veel meer voor mij. We gaan wel lekker brunchen, maar daar hoeft het voor mij in principe geen moederdag voor te zijn.

Iedereen een hele fijne moederdag toegewenst alvast! Het is en blijft bijzonder om moeder te zijn!!

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik snap de meiden écht niet die iets verwachten van hun man. Zoals reeds gezegd, je bent z'n moeder niet, dus hoeft hij niks te kopen vind ik.

Het is wel leuk als hij met de kids een ontbijtje maakt, maar ik zou absoluut niet boos zijn moest hij niks doen.

Er ligt trouwens al een kaartje en een pakje klaar van mij n zoon die hij op school heeft gemaakt.

17. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen:D

18. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36

zo dacht ik dus ook.dacht eerst ach celia niet zo kinderachtig doen maar kom op man,net wat je zegt beetje waardering laten zien en ik kan weer maanden ertegen aan :D
    al is het 1 eitje op bed gaat om het principe vind ik.

19. namya

namya Niet meer actief

nou ik ga er eigenlijk al half van uit dat hij het weer glad vergeet.....dus waarschijnlijk krijg ik van hem niets

ik heb wel iets van mijn jongetje gekregen dus ik ben al helemaal happy

20. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Nou ik ben ook benieuwd.
    Vorig jaar had meneer ook geen tijd om iets te halen. Vind een bosje bloemen uit de tuin ook geweldig hoor!(Dit meen ik echt, het gaat er om dat ze een klein beetje moeite doen. Je bent wel de moeder van hun kinderen). Heeft ie ook niet aan gedacht. Heb hem verteld dat als hij het in zijn hoofd haalde om werkelijk helemaal niets te doen voor mijn eerste moederdag, ik ernstig uit mijn vel ging vliegen.
    Hij heeft me later zijn pin gegeven met de opdracht wat leuks te gaan kopen. (Moet bekkennen dat ik hem de hint heb gegeven dat dat ook wel goed was;))

Liefs Janna

Share This Page