hallo allemaal, een vraagje mijn zusje van 6 jaar houd volgende week een hawai feest! nu weten we dus niet wat het weer is maar in dit gekke nederland gaan we uit van slecht weer! wie heeft er nog leuke ideeen wat je kan doen met het thema hawai.. we hadden al in gedachten limbo dansen... en zelf rokjes maken wie weet er toevallig nog meer leuke ideeen? bedankt alvast
mmmmm misschien speelzand kopen dat is niet zo heel duur. maar een soort van strandje maken geeft wel een troep..... Zomerse muziek op zetten.
Allemaal een bloemenkrans om, en een bloemklipje in het haar. Ik heb ergens ook een keer een leuke opblaas palmboom gezien, die was echt heel leuk.
Je kan ook met hun een soort van spelletjes parcours doen, en als ze dat allemaal goed hebben gedaan, dan krijgen ze na afloop van het feestje die bloemenkrans
ja een bloemenketting krijgen ze allemaal! en bleom voor in het haar inderdaad ook gaaf.. super allemaal haha me ma word nog blijer nu ze schrijft alles op
Alcohol vrije cocktails maken? Verschillende ranja's bij elkaar met ijsblokjes en een grappig rietje.
Jaa dat van die cocktails is ook leuk. En dan met een leuk rietje met van die glinsterstrookjes. Je kan ook leuk voor iedereen een ijssorbet maken met een parasolletje
ja super die ideeen allemaal haha heb me ma aan de telefoon en blijft schrijven haha super raak helemaal enthausiast
ja de coctails staan op de lijst en de ijs met zo paraplutje ook helemaal geweldig die doen we zeker bedankt allemaal!
wie weet er ook nog hawai nummers? want willen dan inderdaad zand op de gornd leggen en limbo dansen maar wat voor echte leuke nummers zijn daarvoor denken jullie? jullie zijn super
*sex on the beach...( maar weet niet of dat een liedje is voor kids, komen ze thuis zingen ze aldoor:sex on the beach ) *lamaba natuurlijk *dat liedje van wes *Peter Andre - Mysterious girl * Enrique Iglesias - Bailamos * Sweat (girl i want to make you sweat) Ik weet verder niet of K3 of Chipsz ofzo ook zomerse liedjes heeft
Bellini - samba de janeiro Venga boys - Brazil Miranda - Vamos a la Playa of misschien eens op limeware/google zoekn naar soca muziek?
oya lele van k3 is zomers kunnen ze allemaal mee zingen verder is hula dansen ook erg leuk met die leeftijd ik zal een kijken bij nichtje die heeft veel dvd van lilo en stitch daar zal ook wel iets leuks op staan