Zwanger en plaatselijke verdoving

Discussion in 'Gezondheid' started by L0nneke, Jun 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Hallo,

Ik wil graag een moedervlek weg laten halen, maar ik twijfel of dit kwaad kan in combinatie met een plaatselijke verdoving en zwanger zijn. Ik heb contact gehad met de assistente van de huisarts en zij geeft aan dat het geen enkel probleem is. Toch ben ik niet zeker van mijn zaak

Iemand ervaringen/mening hierover?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    als de assistente zegt dat t geen kwaad kan lijkt t me oké.
    Bij de tandarts kun je ook gewoon een verdoving krijgen. Tis niet voor niks plaatselijk.

3. Seth

Seth Niet meer actief

heb vorige week 2 moedervlekken weg laten halen....

kon volgens de huisarts geen kwaad...

hij zei: als je nu je been openvalt moeten we ook verdoven en hechten... en het is plaatselijk... het is niet dat ik zoveel inspuit dat het in je buik terecht komt.....

ook het aparaatje wat gebruikt werd om dicht te branden.. (omdat er 1 in mn gezicht zat) kon geen kwaad....

4. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    ik ben tijdens mijn zwangerschap onder volledige narcose geweest, dus ik denk dat een plaatselijke verdoving al helemaal geen kwaad kan...

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Maakte me er toch wat zorgen over,maar inderdaad..eigenlijk vrij logisch. Het is plaatselijk, dus lijkt me dat het geen kwaad kan!
    Ga maar eens bellen voor 'n afspraak!

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,817
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ook hier is er tijdens de zwangerschap een moedervlek weggehaald - en ik vertrouwde de huisarts maar op z'n woord dat het geen kwaad kon ;) . Ik wist overigens al dat het bij de tandarts geen kwaad kon. Dus wat dat betreft, wist ik er wel iets van af.

7. Tink

Tink Niet meer actief

Ja hoor, geen probleem!

Share This Page