Zere boobs

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hoi girls....

ik heb nu al bijna een week last van mijn borsten... beide..

En sinds vannacht doet het echt onwijs zeer. kan niet meer op mijn buik liggen en zelfs de douchestralen doen zeer. Al mijn BH's zitten strak en ik voel ze continue :(

Ik ben 4 maanden geleden weer met een (andere) pil begonnen. En in begin nooit klachten gehad.

Hoe kan dit zo ineens? Iemand tips en ervaring?

2. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Zwanger ? Heb je het koud? Dan krijg ik altijd zere "boobs"

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hmm als je niet zwanger bent, zou ik toch aan die pil denken. Je kunt daar enorme klachten van krijgen, als hij niet goed valt. Toch maar even de huisarts informeren denk ik? Sterkte...het lijkt me vreselijk om zulke pijnlijke borsten te moeten hebben :(

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    4maanden geleden zou nu niet ineens 'klachten' meer moeten geven. Of heb je al langere tijd gevoelige borsten?
    En niet zwanger? Of 1e keer pil doorgeslikt van dit type?

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik dacht dat de pil juist 3 maanden nodig heeft om echt goed te werken in je lijf, niet beschermingstechnisch maar met de Diane voor pukkels vroeger duurde het wel 3 maanden bijvoorbeeld.

Maar gevoelige borsten komt vaak door vocht vasthouden. Zit je aan het einde van de strip? Ik merkte ook altijd verband met veel snoepen, suikers, koffie en zere borsten. Zou het nog even aankijken.

Welke pil is het?

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

zwanger ben ik niet.. slik gewoon de pil.......

en ik slik hem nu 4 maanden door ofzo?

raar he :)

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

laatste week van pil zijn mijn borsten echt magnifiek:cool:

wel pijnlijk maar dat maakt me niet zoveel uit:D ze zijn zon maat groter dan, E.

Dit is pas gekomen na zwangerschap daarvoor nooit last van gehad.

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

microgynon 30 slik ik

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Oh die pil lag mij ook totaal niet. Kreeg er onwijze pukkels van. Volgens mij ging ik van Diane naar Micro en toen naar Yasmin.

Doorslikken zou ik sowieso nog doen. Had altijd het idee dat dat extra druk zette op de ketel. Zou een keer een stopweek inlassen en kijken of het de maand erna nog zo is.

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik ook idd van diane naar deze.
    Maar heb daartussen even niks geslikt. Omdat ik even geen hormoon gedoe wilde. Nou dat heb ik geweten. Was soms 2 keer in de maand een week ongesteld en bloedde veel tussendoor. Veel last van hormonen ook.

Dus toch maar weer met pil begonnen en toen op deze uitgekomen via HA. Mijn huid is rustig nu hoor daar heb ik geen last van. maar ik gebruik ook vit a creme en dalacin T ernaast.

misschien maar even een stopweek inlassen inderdaad. maar huisarts verteld mij dat het doorslikken helemaal niet erg is en geen invloed kan hebben.

Apart dan.

Nu deze week even niet heb geen zin om met kerst ongesteld te zijn. :p

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou inderdaad ook even stop week inlassen. Mijn huisarts zegt dat doorslikken niet heel erg is maar adviseerde wel om elke 3maanden even een stopweek te nemen. Zou ook de kans op doorbraakbloedingen verminderen en om het vanbinnen goed schoon te houden.

Slik ook de mic 30

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb het als ik buiten loop en het onwijs koud is.. Dan lijkt het wel of ze in de fik staan :$

Sterkte, hoop dat je de oorzaak vindt en het oplosbaar is!

13. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik had het toen ik zwanger bleek te zijn.... misschien toch even een testje doen?!
    ''Ik slik de pil" wil niet altijd iets betekenen he ;)

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee ik heb het niet door de kou...gewoon continue.

en ik heb er ook al aan gedacht om te testen hoor. maar we doen het ook met condoom... dus dubbel safe. Het lijkt mij dan onmogelijk om zwanger te worden want ik ben daar ontzettend voorzichtig mee. beide keren binnen 2 maanden raak een aangezien ik af en toe wel eens een pil vergeet slik ik dus ook condooms.

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

gebruiken we dus ook condooms moest dat natuurlijk zijn....:D:D:D

WHOEHAHAHAHA ik ben echt moe... ga zo mijn bed opzoeken :p

16. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hahaha daar schoot ik even heel hard van in de lach :p hihi.
    Slapen lijkt me geen gek idee nee ;)

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

Misschien toch zwanger, STRAKS SLIK IK ECHT CONDOOMS hahahaha
    lol

wat erg zeg...

nee ik wil echt niet zwanger worden dus let er heel goed op. die kans is denk ik ontzettend klein maar als het blijft zal ik voor de zekerheid testen. kan geen kwaad.

18. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik ook hahaha :D:D

Ik heb ook last van mijn boobs wanneer ik het koud heb, mijn god, vind dat echt zo vervelend! :(

19. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb t ook met de microgynon 30. Rondom de eisprong en wanneer mijn menstruatie zou zijn, ik slik de pil nl door.

20. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er de laatste tijd ook veel last van. Het enige wat hier helpt is geen bh dragen, maar dat is ook niet altijd handig:p.

Deel Deze Pagina