Gel nagellak, hoe te verwijderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kari, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    #1 Kari, 14 mei 2014
    Laatst bewerkt: 14 mei 2014
    Hallo lieve dames,

De titel zegt het al..... hoe verwijder ik dit?
    Ik heb al pure aceton geprobeerd, maar ik krijg het er niet vanaf.

In de winkel waar mijn nagels gelakt zijn, zeiden ze dat ik het er probleemloos met aceton af kon halen. Ik ga ze niet bellen want ze spreken alleen maar thais, haha. Half nederlands.

Iemand een tip?

Alvast dank!
    Kari

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    watjes doordrenkt met aceton op je nagels doen, stukje aluminiumfolie eromheen en even een paar min. laten zitten.. daarna zou je het er goed af moeten kunnen krijgen :)

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Sluit ik me bij aan. Bij mij is het wel zo dat ik, afhankelijk van het merk, soms wel 20 minuten moet laten weken.

Daarna kan ik het altijd met een bokkebootje eraf "schrapen"

4. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Ik pak altijd 2 kommetjes, 1 grote en 1 kleine. In de grote doe ik warm/heet water en in de kleine doe ik de pure Aceton. Die kleine hang ik dan in de grote, en dan ga ik met m'n nagels in het kleine kommetje. Even een paar minuutjes en dan kan ik het er zo af schrapen!

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Inderdaad, goed weken in aceton. Daarna eraf schrapen.

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Idd of met je handen weken in een kommetje of met watjes en aluminium folie. Ik vijl meestal de bovenkant een klein btje, dat de beschermlaag kapot gaat (heel lichtjes). Dan kan ik het na de aceton er zo af halen met een nagel ding. Heb de officiele naam niet haha, zit in m'n nagel etuitje, zonder de nagel te beschadigen. :)

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Misschien een tip: Je hebt nu ook DIY-gellak. De gellak van Alessandro heeft een peel-off twincoat (die je dus als basecoat en topcoat gebruikt) waarmee je het zonder je nagels te beschadigen gewoon van je nagels af kan trekken. Echt heel erg ideaal.

8. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    ok dames, hartstikke bedankt voor de tips!! Ik ga aan de slag. Gelukkig heb ik alle tijd vanmiddag! haha Wat een gedoe

Deel Deze Pagina