hoeveel kleding mee naar de camping voor de kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kersenflap, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Ik dacht dat ik t wel mijn lijstje had voor de kinderen. ( voor ons altijd makkelijk)

Vanmorgen op koffie visite en die verklaarde mij voor gek dat ik bijv. 2 pyjama's lange mouw en 2 korte voor onze dochter meeneem. Thuis draagt ze om de dag een schone maar lekt ook wel eens door. En tuurlijk gooi ik wel eens wat door een sopje daar maar ik heb ook vakantie ;) en liever wat reserve.

Voor onze dochter.
    6 luierbroekjes
    5 rompers mouwloos
    3 korte mouw
    3 lange mouw
    2 pyjama kort
    2 pyjama lang
    6 korte broekjes
    10 shirtjes korte mouw
    1 joggingpak
    2 lange broekjes
    4 shirtjes lange mouw
    5 leggings
    6 jurkjes.
    2 vestje

Voor onze zoon.
    6 korte broeken
    2 joggingbroek en
    8 onderbroeken
    7 shirts kort
    5 shirts hemd
    3 shirts lange mouw
    2 vesten
    1 spijkerbroek.
    3 pyjama's 2 kort 1 lang

We gaan 17 dagen.
    Is dit echt zo raar?

2. kersenflap

Ow ja onze dochter moet ik thuis minimaal 1 x per dag geheel verkleden. Denk dat ze van een varken afstamt zodra ze water of modder ziet duikt ze erin. En ook eet ze met haar hele lichaam heb al bedacht in de vakantie enkel in een luier ;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind het idd veel, je kunt toch 2x wat wassen? Dan heb je zeker de helft minder nodig.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat zou de hele garderobe zijn van mijn kids 😳

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Wij gaan 12 dagen weg maar wassen zal ik niet doen dus er moet heel veel kleding mee ;)

Maar dat doen wij altijd al dus ach ben niet anders gewend.

Hier dus meerdere zwembroeken
    Voor elke dag een schone boxershort (+ extra)
    Voor elke dag schone kleding dus korte broek met shirt
    Maar ook vestjes voor de avond mocht het afkoelen en een joggingsbroek
    6 paar schoenen/slippers

Dus eigenlijk neem ik zo wat alles mee ;)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik neem mij altijd voor niet te veel mee te nemen en te wassen, maar vind dat een bijzonder moeilijke opgave, neem altijd te veel mee, en ik baal vervolgens altijd van me zelf want het is helemaal niet zo fijn om zo veel in je tent of vouwwagen bij je te hebben.

7. kersenflap

Hierbij moet ik ook zeker 3 keer wassen. Met de hand de wasserette vind ik zo zonde van mijn tijd.

8. kersenflap

Ik heb 3 kasten in de tent voor kleding.

Ik ken mijzelf ik heb er zo een hekel aan als iets vies of smoezelig is en natuurlijk outfit voor overdag maar ook voor de avond. Dan moet ze inmiddels weer schoon aan. Haha thuis net zo.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    wij gaan dan wel vliegen maar ik dacht vorig jaar al zo weinig bij te hebben en echt.. het meeste kon thuis zo de kast weer in.

ik neem mee voor 12 dagen:

voor allebei de meiden

5 korte broeken en 6 shirts/hempjes
    5 jurkjes
    dus hebben ze in principe als het moet iedere dag schoon setje maar zal zeker niet nodig zijn, zitten toch heel de dag in bikini, maar goed smorgens bij het ontbijt en savonds bij het diner hebben ze kleertjes aan.

verder voor elke dag een schone onderbroek, beide 1 vestje met lange mouw, lange broek hebben ze aan in het vliegtuig.

voor de kleinste

stuk of 8 korte broeken en 8-9 shirts.

mocht ik echt tekort komen doe ik wel een keer een handwas en anders lopen ze maar een keer met een vlekje rond.

10. penseel

penseel Niet meer actief

Je moet nemen wat jij prettig vind.

En een keer wassen is geen ramp toch!!

Ben ook wel typ die vaak te veel mee neemt maar ja....

Zeker met kinderen. En toch hahaha de helft is vaak niet gebruikt.

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Ligt er natuurlijk aan waar je naar toe gaat...
    En aan de ruimte die je hebt, maar voor mij zou dit nog weinig zijn hoor. Als wij 3 weken weg gaan heb ik zeker voor 14 dagen kleding bij me voor haar :) (dus meer setjes per dag gerekend ook, korte broek overdag, leuk jurkje voor de minidisco of uit eten :D)
    Als je naar een warm oord gaat zou ik onderbroekjes aan gaan schaffen ipv rompers, is makkelijk en minder warm.
    Wassen is idd geen ramp, maar zo zonde van je tijd! Dus liever wat extra kleding dan extra te moeten wassen hoor!

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij staan op een camping in Drenhte, we hebben voor de kinderen, meisje van 6 en jongetje van 3
    4 stel lang
    4 stel kort
    ieder 6 p sokken, voor 6 dagen ondergoed, ieder 1 stel badkleding.
    Voor dochter ook 2 jurkjes + leggings.
    Vest/joggingbroek
    Jasjes

Wij gaan zo nu en dan naar huis(seizoensplek), dan draai ik gelijk ook de vuile was. We zitten 45 min rijden van de camping. Toen de jongste daar z'n bed onder gespuugd had heb ik op de camping gewassen/gedroogd in de wasserette daar.

Volgend jaar geen seizoensplek meer, maar dan ongeveer hetzelfde aan kleding mee.

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Wat maakt het uit. Als dit voor jullie werkt dan is toch goed.

14. kersenflap

We gaan naar Spanje dus even wassen thuis wordt hem niet

15. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Ik vind het ook te weinig voor 17 dagen :). Maar ja, ik ga echt niet wassen op vakantie. Dan liever wat meer meenemen.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb meer bij haha.
    Ik heb een hekel aan wassen op vakantie. Ik leg liever wat schoon terug in de kast bij terugkomst dan dat ik half half moet handwassen en het nog niet goed schoon is.

Met 13dgn had ik bij
    9 korte broeken
    2 pyama's (alleem jasje aangehad enkele keer)
    18shirts
    18boxers en hemden
    sneakersokjes 5 paar
    3 paar schoenen (incl wat hij aan had)
    1longsleeve
    1vestje
    3 zwembroeken
    joggingbroekje

hij heeft niet alles aangehad maar volgend jaar gaat het gewoon weer zo mee. Ik
    ga altijd uit van ergste dus stel hij krijgt buikgriep oid en vervuilt veel kleding dat ik iig niet meteen niks meer heb.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind het ook wat weinig. En het valt me op dat je heel weinig lange broeken meeneemt. Zou er echt meer meenemen voor het geval het weer slechter is dan verwacht.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik doe ook geen handwasjes, maar gebruik wel de wasmachine en droger op de camping een aantal keren. Ik ben het eens met mamabri wat betreft de lange broeken.

Ik heb 3 dochters en een hond, en als ik voor allemaal 2 setjes per dag en jurkjes voor uit eten gaan mee zou nemen dan is het eind zoek.
    Eigenlijk red ik het vrij aardig met de kleren die ik mee heb, maar kan kleren niet 3 weken vies laten liggen dus was ik toch en hoef ik eigenlijk dus helemaal niet zoveel mee te nemen haha en toch doe ik het ;).

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ga echt niet wassen hoor, dus ik zal waarschijnlijk meer meenemen dan jij:p.

Leg het liever weer ongebruikt in de kast terug dan dat ik moet gaan wassen op vakantie. Doe ik thuis al genoeg xD

20. kersenflap

De vooruitzichten zijn 35 graden. Zelfs als er een buitje valt is het te warm voor een lange broek. ( ervaring) en onze zoon heeft het nooit koud. :)

Dochter wat eerder maar met leggings enzo kan ik wat meer rommelen.

Deel Deze Pagina