Wij willen met 2 kinderen 10-12 dagen naar een Canarisch eiland (ga nu uit van Gran Canaria of Tenerife maar mocht je andere opties hebben, welkom) in juni Eisen: - minimaal 2 kamers of mogelijkheid tot 2 ruimtes creeeren. - zwembad en vooral kinderzwembad (beetje leuk) - All inclusive formule - liefst speeltuintje ofzo Vooral kindvriendelijk dus! Hoeft niet perse bij strand of een boulevard op loopafstand ofzo als we weg willen huren we wel een auto Wie heeft ervaring of tips?
Ja wauw ziet er echt top uit. Helaas nog geen reis gevonden die m al aanbied maar ik ga hem in de gaten houden!
Neckermann bied hem wel aan in juni hoor. https://neckermann.nl/accommodatie/spanje/tenerife/costa-adeje/hotel-tagoro-voorheen-dream-villa-tagoro/ D-Reizen: http://www.d-reizen.nl/vakantie/spanje/tenerife/costa-adeje/apartotel-dream-villa-tagoro/ En nog veel meer.
Oh wat apart ik kreeg dat er geen accommodaties beschikbaar waren voor mijn reisgezelschap! Bedankt @Marnatman
Wat vond je er vooral goed aan? Ik lees nogal wisselende recensies (ik vind hem er met kleine kinderen zeker goed uit zien) is het strand in de buurt ook wat?
Ik ben daar zo'n 4 jaar geleden geweest toen het nog de oude naam had, al het eten was perfect. Goed van temperatuur en heel veel keuze, ook goede afwisseling dagelijks. De kamers waren super schoon, en de rest van het hotel ook. Daarbij is het wel erg groot, maar doet het niet zo aan, wat ik ook wel prettig vond. Ook kon je overal met de kinderwagen komen. Over de animatie kan ik niets zeggen want daar doen wij niet aan. Ook werd de minibar elke dag bij gevuld, erg makkelijk voor als je een dagje weggaat of s avonds op de kamer als de kinderen slapen. Het strand in de buurt was erg bijzonder, soort zwart magnetisch zand. Het was bij ons erg rustig omdat het ook best koud was, wij zijn dan ook niet de zee in geweest.
Ah ja, deze heb ik al de hele tijd op het oog, recensies zijn ook goed. Ben jij met de shuttlebus naar het strand geweest? Was dat te doen? En het ligt ''in the middle of nowhere'' toch? Of is er ook wel wat in de buurt? Was het eten goed/schoon/netjes?
Ja wij gingen met de shuttlebus naar het strand, om half 10 half 11 en half 1 ging er een bus en smiddags reed hij 4 keer terug, je bent bij het strand met ongeveer 15 min. Nee hoor ligt niet in de middle of nowhere zijn verschillende winkelcentra’s in de buurt. Geen boulevard ofzo maar winkels en restaurants wel. De spar zit op paar honderd meter afstand. Wij hadddn alleen het ontbijt en dat was erg uitgebreid en lekker, lunch en diner kan ik niet over mee praten.
Is wel erg lang geleden (bijna 10) maar wij vonden het super daar. Lag nog geen kauwgompje op de grond. Gras zo netjes als in een film. Wij liepen toen trouwens richting strand. Wel 1 keer haha zijn geen strandgangers. Onze oudste was toen 1.5 en hadden de wagen mee.