Heeft iemand nog leuke tips voor hotels in Maastricht? Wil mijn vriend een weekendje weg cadeau doen voor ons tweetje. Na 2 jaar er eens een weekendje samen tussenuit, voordat ons tweede wondertje geboren gaat worden Maar heeft iemand tips voor een leuk hotel in het centrum? De periode dat we dan zullen gaan is als ik verlof heb, dus hoogzwanger en wil niet eerst een half uur lopen naar het centrum dus
Wij hebben in het NH Hotel gezeten in Maastricht maar dit ligt niet in het centrum. Dit is net aan de buitenrand maar de bus stopt voor het hotel en je zit binnen 10 min in het centrum. Met de taxi betaal je ongeveer 10 a 15 euro om er te komen.
Het defloreer hotel ligt midden op het lieve vrouwen plein echt een super hotel maar niet goedkoop!! Maar je zit dan wel echt midden in de stad en een heel goed hotel
Let wel evn op als je een hotel net buiten de stad boekt dat de hele ring naar Maastricht open ligt en je er nu dus allemaal wat langer over doet om de stad in te komen.
Heb wat gevonden! B&B de hofnar. in het centrum en nog betaalbaar.. heel veel hotels zijn nu al vol er is een of ander evenement in Maastricht precies in het weekend dat ik voor ogen heb lekker handig dus.. haha