Op vakantie of naar vrijgezellenfeest. Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Khlo, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

We kunnen via via een last-minute echt erg goedkoop krijgen, alleeeeeeen op die datum had manlief eigenlijk een vrijgezellenfeest... Andere datum op vakantie gaan kan niet ivm geen vakantie op werk en kindjes die naar school moeten. Zouden jullie voor de last-minute gaan waarbij je weet dat je kinderen een fantastische vakantie tegemoet gaan of voor het vrijgezellenfeest dat a)duur en b)vriend is waarmee steeds minder wordt omgegaan? Ik neig heeeeeel erg naar vakantie... Alleen datum vrijgezellenfeest stond vast, nog niks gehoord over bedrag cq invulling.

2. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou heerlijk op vakantie gaan!

3. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook maar vroeg me af of dat het sociaal wenselijke antwoord was :D

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Lekker op vakantie... :D

5. mumija

mumija Niet meer actief

Ik ook!

6. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zij snappen dat heus ook wel. Het lijkt de enige mogelijkheid te zijn om met het gezin op vakantie te gaan toch. En zo niet, ja dan heel erg jammer hoor. Zou me er niet helemaal 100% blij mee voelen, maar wel lekker gaan genieten!

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Als ik al toegezegd heb om te te komen dan zeg ik dat niet af als het vrienden zijn waar ik al jaren goed contact mee heb. ( al wordt het langszaam minder zoals ik uit je verhaal begrijp).

Ik vind persoonlijk dat ke dat niet kunt maken.

Heb je nog nit toegezegd zou ik aangeven dat jullie op vakantie gaan dan en je dus daardoor niet mee kan

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vakantie, absoluut. :)

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat wil je vriend?

10. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    100% vakantie!!

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vakantie.

12. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vakantie!

13. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vidn het ook wel lullig maarja een vakantie met de kids...

14. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Dag later vertrekken en dus een dagje minder vakantie?

15. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Vakantieeeeeeee! Veel plezier!

16. McDsee

McDsee Niet meer actief

Als het DE vakantieaanbieding voor jullie is en je kan geen dag later dan GAAN! Fijne vakantie!

17. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.283
    1.443
    113
    Ik zou wel op vakantie gaan maar er wel rekening mee houden dat je evengoed nog moet betalen aan het vrijgezellenfeest. Ik heb er zelf al een aantal georganiseerd en bij het budgetteren hou je erg rekening met het aantal personen. Als er 1 iemand minder komt dan worden de kosten van de vrijgezel over 1 persoon minder verdeeld en sommige activiteiten kosten gewoon een vast bedrag waardoor de rest meer zou moeten betalen als er op het laatst iemand zou afhaken.

Ik gaf altijd in de mails aan na welke datum je niet meer kostenloos kon annuleren. Dingen die ik wel nog kon cancelen hoefde die persoon uiteraard niet te betalen (bijv uit eten, maar dan wel weer zijn bijdrage aan het uit eten van de vrijgezel). Als je dat zo niet afspreekt moeten de andere deelnemers anders ineens veel meer betalen en dat zou ook oneerlijk zijn.

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Vakantie en ik zou echt niet betalen als er nog niks is geregeld qua kosten en vermaak (dat staat in de op)

Als dat wel al was geregeld dan deed ik t 50 50. Ik hoop dat de bruidegom t begrijpt want daar kunnen mensen wel over vallen als je niet mee gaat Mja t leven is soms keuzes maken

19. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.283
    1.443
    113
    Misschien is het bij de deelnemers nog niet bekend maar is wel al het een en ander geregeld. Ik zou ook denken dat je het dan wel communiceert maar aangezien het door kerels geregeld wordt... (Althans daar ga ik vanuit). Het lijkt me dat dingen wel al zijn vastgelegd als het vf op korte termijn is.

20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.285
    11.896
    113
    Ik zou op vakantie gaan als dit echt de enige optie is om te gaan en in combinatie met die hele goedkope aanbieding.
    Neem aan dat je gaat vliegen of zoiets, dus dat je geen dag later kunt gaan. Kan dat wel, dan zou ik dat doen.
    Zolang er nog niks bekent is over de inhoud en kosten van het vrijgezellenfeest vind ik dat je nog nergens aan vast zit. Alleen de datum vind ik niet genoeg om er al helemaal van uit te gaan dat iedereen meegaat. Er zal toch ook iets van maximale kosten afgesproken moeten worden en inhoudelijk iets moeten zijn waar iedereen ook aan mee kan of mag doen.

Deel Deze Pagina