Wij heeft er wel eens een centerparcs mystery parc geboekt?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door debby82, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #1 debby82, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    En wat voor huisje kreeg je dan en op welk park? En moest ja dan erg ver lopen naar het centrum???
    Zou je het nog een keertje doen?

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Wij hebben het nooit gedaan, gaan altijd naar Erperheide ( ben ook in andere parken geweest, maar in Erperheide kom ik al 22 jaar!) Maaar ken mensen die het elke jaar doen en tot nu toe is het hen superrrr bevallen! Je kunt wel telefonisch aangeven dat je lekker in de buurt van het centrum wil zitten.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zijn 4 weken geleden geweest en ik zou het zó weer doen :) . Ik vond centerparks altijd te duur en koos dan gewoon voor Roompot ofzo. Ook prima en tenminste te betalen.

Maar nu zeg ik: Volgend jaar weer! Wij hadden een 8 persoons huisje. Zaten redelijk ver van het centrum vandaan (maar dat zit het halve park volgens mij ;) ) . De spulletjes in het huisje waren goed, ook voldoende van alles. Bedden waren wat zacht, maar sliepen érg goed (dat had ik niet verwacht!) . Nadeel was wel dat het huisje vrij vochtig was (achteraf hadden we de verwarming daarom misschien wat meer aan moeten doen) .

Maar het park, het recreatieteam (zelfs in een zéér rustige midweek) het zwembad: Het was súper! We hebben zó genoten van alles! Iedereen was ook erg vriendelijk- service erg goed.

Wel hebben we 2 fietsen met kinderzitjes gehuurd. Zodat we naar het centrum ook op de fiets konden- en dat doe ik volgende keer zeker weer - of we nemen zelf fietsen mee.

Maar de speeltuintjes, de kinderboerderij, het programma -zelfs voor 1 tm 3 jarigen! - het was allemaal even leuk. De meiden en vooral de oudste van 3 -hebben zo genoten!

Ja, zéker voor herhaling vatbaar...

ohja, wij zijn op kempervennen terecht gekomen!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wij hebben het voorhet eerst geboekt en gaan 11 november

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou dat alleen doen als ik zeker wist dat het wel in NL is.
    Zachte bedden heb ik vaker gezien in CP.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hebben wij afgelopen zomer gedaan, kwamen in lommel terecht bij de vossemeren. We zaten echt vlak naast het centrum en elke dag hadden we een zooi schapen in de tuin.. Hebben een hele leuke midweek gehad!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    toerist het is in nederland of belgie, voor mij geen probleem.
    Zou het alleen een klein beetje jammer vinden als het de eemhof werd omdat het voor ons vlakbij is en bekende omgeving maar goed, met kids blijf je toch bijna alleen op het park...
    denk dat ik morgen maar eens ga boeken!

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

Euhm....waar boek je een MysteryParc? Ik kan het op de site niet vinden?

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ben toevallig vandaag terug gekomen van een mysterie park.
    Hadden een huisje op nog geen minuut lopen van het zwembad.

Hebben heerlijk genoten op het centerparcs forum kan je er veel meer over vinden :)

11. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn begin september geweest.
    We zijn terecht gekomen in het meerdal
    We zaten 5 minuten van het centrum af dus was was goed te doen.
    Het was wel een wat ouder huisje maar wel schoon.
    We gaan dit zeker vaker doen.

12. Tennes

Tennes Niet meer actief

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Wij hebben het vorig jaar een weekend gedaan en afgelopen maand een midweek beide keren heel goed bevallen. Vorig jaar zaten we in heijderbos en dit haar vossemeren. En er is altijd voldoende animatie ook als je buiten seizoen gaat das echt voordeel van cp

14. augurkjes

oh ja wij zaten trouwens in port zelande ;) het park dichts bij ons huis. Eerst baalde ik maar heerlijk genoten. Prachtig weer, dus het strand om de hoek. Zwembad was zo goed als leeg ;) en inderdaad elke dag gewoon animatie enz... kortom boek het zo weer. Scheelde een hoop centjes. Maar als je een voorkeur heb voor een park heb je een hoop kortingscodes ook. Buiten het seizoen om heb je 40 % korting (weet een code) en in de herfstvakantie weet ik ook een code voor 35 % korting ;) dus als je echt een voorkeur heb voor een park zal ik geen mystery doen :)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonders wat is die code dan... hihi

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

o ik zou dan erg balen als ik op port zelande terecht kom. leuk park hoor maar echt veelste dichtbij huis en schoonouders:)

17. augurkjes

hahaha moet bekennen heb gevloekt ;) wil je niet weten. Maar heb zo erg genoten was heerlijk. Het strand op loopafstand en met dit weer :D kon niet beter gewoon. En ook echt een prachtig park gewoon. Zal het zo weer boeken :)

18. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij hebben het 2 keer gedaan. de eerste keer op de eemhof en de tweede keer heiderbos terecht gekomen. ik zou het zeker weer doen al is het alleen maar om de prijs. het scheelt zo veel.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja alleen voor de prijs doen wij het zeker nog een keer, we zijn pas geweest met 5 personen voor nog geen 250 euro en als je dan kijkt wat ze bij cp zelf vragen das echt een groot verschil hoor en service hetzelfde

20. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar ik ken wel een stel dat met de mystery boeking een deluxe huisje kreeg met echt alles erop en eraan. Was helemaal super..maar dat is dus niet altijd zo..kan ook gewoon een standaard huisje zijn. Ik ga het zeker een keertje uitproberen.

Deel Deze Pagina