Toen mijn zoon een week of 7, 8 was heb ik een Bondolino Poplin aangeschaft. Ik heb hier veel gebruik van gemaakt, omdat hij veel last van krampjes had. Toen dit over was ben ik lekker blijven dragen: hij vond het fijn (nu niet meer helaas...) en ik ook Nu wil ik onze tweede spruit vrij snel gaan dragen, maar hoe gebruik ik deze draagzak voor een minibaby? Ik heb begrepen dat de beentjes er eerst in kunnen, maar ik kan me hier niet zo goed een voorstelling van maken. Heeft iemand misschien een foto of een plaatje van hoe dat er precies uit moet zien? Moeten de knietjes tegen het buikje aan zeg maar, of juist opzij? Ik wil het wel goed doen en niets beschadigen! Ik ben geen fan van knopen, een draagdoek is niet aan mij besteed
Hier staat een gebruiksaanwijzing met foto's, ook van de newborn met beentjes erin (pag 18/19). http://www.kiddys-babytrage.de/media/docs/bondolino_trage_32s.pdf Beentjes eruit heeft altijd de voorkeur, ook vanaf dag 1. Tenzij je de benen echt nog niet kunt spreiden, nooit forceren.