Weeën gestopt na verlies slijmprop

Discussie in 'De bevalling' gestart door Picasso91, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ha dames,

Ik ben vandaag 38+4 en vanochtend had ik (voor)weeën. Ik moest naar vk om vruchtwater op te meten (bleek weinig maar voldoende) en omdat de krampen kwamen en gingen heeft ze op mijn verzoek even geretoucheerd: bijna geheel verstreken en 1cm ontsluiting. Het bloedde ook meteen, wat vk goed teken noemde. Thuis werden de krampen heftiger, ondanks pcm. Anderhalf uur lang had ik netjes om de vijf minuten een 'wee'(?) van n halve tot hele minuut. Toen verloor ik op wc veel slijm en bloed, vermoedelijk de slijmprop..en toen stopte het!
    Zijn er mensen die dit herkennen en zo ja, hoe liep t af? ;)
    Wil zo graag bevallen (heb bi en kan bijna niks meer).. Vk zei vanochtend nog dat baby er dit weekend wel kwam, maar ben bang dat die zich heeft bedacht :(

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik herken het helaas niet, maar wil je wel graag een beetje moed inspreken. Die laatste loodjes zijn écht het zwaarst! Vond ik al, zelfs zonder bi! Het goede nieuws: er is écht wat aan de gang bij jou. Ontsluiting, bloedverlies, verlies van de slijmprop en weeën... Je lichaam is hartstikke bezig om zich klaar te maken voor 'het grote moment'. Het slechte nieuws: dat grote moment kan nog rustig twee weken op zich laten wachten... Ik had je liever willen verzekeren van een kleintje dit weekend, maar dat kan ik helaas niet. Ik hoop het met je mee, dat wel... Succes!

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Uhhm dit wil niks zeggen.. ik heb deze riedel ook gehad bij 38 weken. Had 1,5-2 cm ontsluiting. 2x gestript maar pas met 40.1 bevallen..

Deel Deze Pagina