wij gaan binnenkort een autostoel groep 2 aanschaffen voor de jongste. Nu ging ik even kijken waar ze het goedkoopst zijn (maxi cosi rodi xp) en dan zie je over al de nieuwe kleuren van 2018. Nou kan het mij niet zoveel schelen hoe oud de kleuren zijn dus wil ook best een stoel uit de collectie van 2017 of 2016 als dat geld scheelt. Maar die kan ik dus nergens vinden. Weet iemand waar ze die stoelen wel aanbieden of zijn ze gewoon dan allemaal uitverkocht?
Wij hebben 2 jaar terug een groep 1 autostoel met flinke korting gekocht bij de Prenatal, was inderdaad ook van de vorige collectie. Dit staat alleen niet op internet, je moet echt even langs de winkel, daar verkopen ze dan de laatste exemplaren nog voor zover ik weet.
Baby en Tiener ook. Maar geen idee of ze ze ook online hebben staan. Zou inderdaad gewoon langs een stenen winkel gaan.
Bij Babypark in de koopjeshoek destijds gehaald. Scheelde flink en kan mij het schelen welke kleur dat ding heeft.
Bij van Asten in Tilburg hebben ze ook altijd 1 of 2 modellen in de uitverkoop staan! Schilt idd een hoop geld!
Bedankt voor alle tips. Helaas wonen wij niet echt in de buurt van een babywinkel dus moeten het van Internet hebben. Inmiddels een bij babydump besteld. Met enige korting en dan iets langere levertijd maar dat is niet erg..