Ik ben op zoek naar leuke films voor 2 jarige kindjes. Welke zijn leuk? Elmo in mopperland over het dekentje vind hij leuk en a bugs life. Deze 2 zijn succesvol. Lion king vond hij niet zoveel aan, dumbo viel mee, bambi ook bwoah. Al verschillende geprobeerd maar buiten die 2 films heeft hij er nog niet zoveel interesse in. Het zou helemaal geweldig zijn als de films ook op netflix staan
Hier thomas en bobo. En de troetelbeertjes. Mijn zoontje kan ook helemaal dubbel liggen om ernst bobby en de rest.
Met 2 jaar absoluut niet zoveel geduld voor een hele film! Wel korte filmpjes als Nijntje, het Zandkasteel
Hier ook geen geduld voor een film, terwijl ze geen genoeg krijgt van korte filmpjes achter elkaar zo als peppa pig etc.
Tot 3 jaar en een beetje was zoontje denk ik één van de grootste Brandweerman Sam fans, deze is nu vervangen door Paw Patrol. Qua films is ie begonnen met Nijntje de film maar die lijst is inmiddels flink gegroeid, lang leve Netflix ...film kijken is wel meer rond de 3 jaar begonnen met films als Lion King, Platvoet, Pocahontas.
MEt 3 jaar heeft mn zoon nog geen geduld voor een film. Wel voor dribbel, nijntje ( met 2 ) en later ook voor zandkasteel, mickey mouse etc.
Gruffalo Kind van gruffalo Masha and beer Peppa Dora Paw patrol Ben niet zo van films van 1.5 uur maar beter kortere stukjes vaker. Kindje van 2 jaar is nog echt niet geschikt voor zo lang tv kijken. Dat hij geen interesse heeft is logisch kind van 2 kan nog geen 1.5 uur aandacht op 1 film vasthouden. Ik heb wel dochter die dat wel kan toevallig ze heeft een vermogen aan concentratie maar buiten kinderfeestjes waar lange film wordt aangedaan laat ik haar nooit meer dan 30 min in 1 stuk filmpje kijken. Trouwens voor haar maakt niet uit wat kijken 1.5 uur ze kan zelfs discovery kijken 1-1.5 uur lang stil zittend. Maar ze is dol op korte grappige filmpjes. Dan blijft haar concentratie beter en ze pakt dingen uit de film beter en niet zo gaan staren op tv zonder begrip.
Cars! Mijn zoon heeft deze in delen gezien, hij kan nog niet lang genoeg stil zitten om de hele film af te kijken. Verder tekenfilmpjes als: Micky mouse Mike de ridder Dora Paw patrol
Winnie the pooh, vooral lollifantenfilm, was een van de eerste en favoriet, de theatershow van woezel en pip ( ook de animaties maar die zijn wel kort) en al het bovenstaand
Wij kijken op Netflix Bob de Bouwer, hier een groot fan Hij heeft ook alle auto's en speelt soms de verhalen na, haha! Ook de kortere Nijntje filmpjes, Kikker &vriendjes en Teletubbies worden hier gekeken.