De tijd begint te dringen na 38 weken! Iemand nog tips voor een leuke jongensnaam die goed past bij de naam Sira (= grote zus)? We hebben inmiddels wel een selectie gemaakt, maar nog niet het gevoel dat DE naam erbij zit. Wie weet wat we via deze weg 'last minute' nog tegen komen...
Lastig! Waar komt de naam Sira vandaan als ik vragen mag? Ken 'm niet! Lastig om wat bij te verzinnen Deze namen zijn vorig jaar even vaak als Sira gegeven (3x): (Daar zijn er nog meer van maar dat zijn er teveel, dus dit is een selectie ) Adan Bowi Boyan Dayan Denzo Dico Dinan Egon Elai Elio Elon Ferro Finnian Gaël Ilian Irwan Jaron Jerre Jillis Jovan Jowin Kayan Kenai Killian Kishan Lemi Lloyd Marik Marlo Mattan Maurik Miko Miro Morrison Naël Nikan Niven Noran Novi Raizo Rehan Remo Revin Roaz Robian Rouan / Ruan Royan Rube Rumi Tabe Tahir, Tamir Tex Thore Timor Tobian Tobie Trey Vasco Veli Willian Xavio Yarick Yifan Yoël Yori Yusri Yvar Zem, Zen, Zenne Zeph Zico Zyan
Welke jongensnamen staan er tot nu toe op jullie lijstje of hebben erop gestaan? Dan weet ik een beetje in welke richting ik moet zoeken. Ik vind Sira een erg mooie, bijzondere naam! Zoeken jullie voor haar broertje weer een unieke / aparte naam? En hebben jullie voorkeur wat betreft het aantal lettergrepen?