Een totaal zinloos topic, maar ik wil even vertellen dat ik net lekker een weekendje weg heb geboekt voor mijn man en myself. Sinds de geboorte van de kinderen zijn we 1x een nachtje weg geweest en vorige jaar zijn we naar een bruiloft in Italië geweest. Maar écht een heel weekend samen...dat is al lang geleden. Ik ga het hem voor zijn verjaardag (eind juni) geven. Ik heb het geboekt voor eind juli. Hier gaan we heen: Home Ik denk dat hij het heel leuk gaat vinden ♥. Zo...einde bericht in dit zinloze topic .
Heerlijk, lekker van genieten!! Oh en superleuk dat je het als verrassing doet! Als dat geen fijn verjaardagscadeau is weet ik het ook niet meer Dat vindt hij vast geweldig!
Lekker toch!! Msschien kunnen we elkaar nog leuke ideeen geven voor weekendjes weg of wat je echt moet zien!! Geen onzinnig topic dus.. Ga ook eens even rondneuzen voor wat leuks Ziet er trouwens leuk uit, beetje jammer dat je niet kan pinnen
Heerlijk! Wij gaan eind juni een weekend naar Maastricht. Sinds de geboorte van de jongste komen we zelden nog ergens.
Heerlijk! Zal jullie goed doen! Ik heb ook vandaag onverwachts een weekendje weg geboekt voor het hele gezin, het eerste voor ons samen, zonder anderen... en de jongste is al 4,5