DE mascara!

Discussie in 'De lounge' gestart door pinklady77, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ik ben mezelf aan het opmaken en weer erger ik me aan mijn mascara.. Het zoveelste probeer traject, maar ook deze bevalt niet. Wie heeft een geweldig fijne mascara? Ik zie zo vaak van die vrouwen lopen met uber mooie wimpers, dat wil ik ook!!! Help

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik lees mee! Wilde er ook een topic over openen.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er 2! De blauw witte(waterproof) van het huismerk etos
    Een witte (niet waterproof) van bourjois!

De laatste werkt nog mooier, veel voller en langer alleen dus niet bestand tegen water. Dus die draag ik als ik zeker weet dat het niet regent. En anders die van de etos, ook perfect!

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik heb er 2 van de hema.

Een voor extra lengte en een voor gekrulde wimpers.
    Vind ze beide onwijs fijn..

5. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ik gebruik Max Factor MasterpieceMAX
    kom er steeds weer bij terug...

6. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

De blauwe dunne waterproof van Rimmel en de donkerpaarse waterproof van Maxfactor. De donkerpaarse waterproof van Maybelline is ook fijn!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm en wat voor oogpotloodje erbij?

Ik krijg namelijk van best veel oogpotloodjes rode/branderige of jeukende ogen.
    Schijnt dus in heel veel oogmakeup ook nikkel te zitten.
    (Krijg je een mooie bruine kleur van...)
    En als ik zwart oogpotlood draag lijk ik net een spook dus dat is ook geen optie :)

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier ook etos! Ideaal!

9. buonanotte

Ik heb geen potloodje ik heb zo'n stift ideaal vind ik hem!

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik doe het altijd ook op dat waterlijntje (heet dat zo? Ja dat schijnt) en dan werkt zo'n stift dus niet :(

En heb bij m'n neus zegmaar (vooral aan de onderkant) maar weinig wimperhaartjes
    Dus dat lijntje maakt wel een aardig verschil.

Hier ook een etos potloodje met de niet-waterproof mascara van de etos.

Met eh.. Oil of Olaz oogmakeup remover. Anders heb ik nog 2 dagen zere ogen.

Maar wil ook weleens wat anders... Maar durf niet zo goed.
    Deze doet het namelijk op zich goed en geen "zere" ogen.. Alleen altijd wat snel er weer af vind ik.

11. buonanotte

Ahh ja dan is een potloodje handig indd.

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Extensions , haartje voor haartje.... ;) super mooie lange volle wimpers krijg je daar van zo gek als jezelf wil. Nu heb ik geen extensions meer maar mis het zo , alleen werd een beetje te gek elke keer qua prijs, want goede kost gewoon wat anders krijg je zown nep effect.
    Trouwens waterproof mascara is zo slecht voor je wimpers... Breken je wimpers echt vanaf.

Ik gebruik nu Annayake mascara van de Douglas' , is wat duurder maar jeetje wat een fijne mascara en echt super voedend en blijft goed zitten.
    Kost wel 30 euro ongeveer maar ik doe er zo lang mee dus is het me waard.

13. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Deze gebruik ik ook altijd :)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben ook nog op zoek. Heb niet echt veel wimperhaartjes en ze zijn kort. Waardoor ik precies vlug klonters krijg en de haartjes aan elkaar plakken...

15. bereke

bereke Niet meer actief

Kan je met zo'n stift enkel een lijntje boven je bovenste wimpers trekken of ook onderaan? Ik krijg onder mijn oog dus geen mooi lijntje met een potlood dat ik onlangs kocht. Lijn wordt veel te dik.
    En wordt dat nog vaak gedaan een lijntje onder het oog? Zie dit niet meer in mijn omgeving :).

16. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16

Ook dat probleem heb ik... Welke oogmakeup reiniger.. Ik krijg ook altijd zere ogen van dat spul en ook die heb ik al veel getest..

17. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik gebruik mascara van La Roche Posay omdat ik overgevoelig ben voor het conserveringsmiddel in mascara. Deze heeft dat er niet in en is dus de enige waar ik tegen kan.

18. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16

Ik heb wel eens aan wimperextentions zitten denken, maar iets houdt me tegen.. Wat duurdere mascara is niet erg. Als het maar een fijne is. Ik heb ooit de chanel mascara geprobeerd en die is wat dun, dus je wimpers worden er niet mooier op.. Ik gebruik zelden een potloodje, dus ik wil echt knallen met de mascara..

19. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Heb je Dior Diorshow al gehad? Ik probeer regelmatig een andere mascara, maar deze blijft voorlopig toch mijn favoriet!

20. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik gebruik al jaren waterproof mascara. Mijn wimpers zijn nog steeds niet afgebroken. Ik was wel s avonds braaf alle make-up eraf, misschien dat dat scheelt. Dat branderig gevoel door oogmake-up reinigers had ik ook altijd. Nu was ik mijn gezicht met een facewash en de restjes oogmake-up haal ik eraf met een babydoekje :p.
    Hier trouwens een waterproof mascara van catrice op dit moment (ik heb van mezelf lange, volle wimpers. Dus ik merk niet echt verschil).

Deel Deze Pagina