Ik ben op zoek naar stevige sandalen voor mijn zoontje,de achterkant moet dicht en stevig zijn (hij heeft een scheef voetje).Ik koop schoenen van stabifoot voor em daar loopt ie goed mee maar die hebben helaas geen sandalen. De stad in geweest maar helaas.Hebben jullie tips voor me,waar te koop?
Volgens mij heeft teva alleen geen dichte achterkant, maar ik heb ze ook weer voor deze zomer gekocht. Was me vorige zomer prima bevallen
Ik heb hier ook gisteren net Teva's gekocht. Lekker stevig en goede sandalen. Ook niet heel duur, rond de 37 euro.
Thanks voor de tips dames.Die van Teva zijn echt niks voor mijn zoontje,zijn ook echt niet stevig. Zoek echt een sandaal-schoentje om t zo maar te zeggen! Zag van Geox wel een paar leuke,thanks!
Zag ze vandeweek hangen bij de shop-in-shop van Perry bij de v&d. Leuke paarse enzo Maar ze voldoen niet echt aan D genestelde eisen vermoed ik
Ik heb sandaaltjes van Develab gekocht voor mijn zoontje. Gisteren ontvangen. Leuk, stevig en mooi DeveLab 5807 BROWN SANDAL TOE CLOSED bruin | Omoda schoenen
Zag bij Kinderschoenen online | Gigagaaf.nl ook erg leuke slippers en sandaaltjes... Vindt de teva's persoonlijk best stevig, ze kon er goed op lopen vorig jaar. Maar inderdaad niet als 'schoenen sandalen'.. dan zou ik ze ook niet kiezen, maar wel voor erbij! (aangezien onze dame nogal graag eens met haar sandaaltjes door het water loopt en door het bos als we met de hond gaan wandelen... )
Elefanten? Ik heb alle schoenen van die merk voor mijn zoontje. Ook de sandalen. En heel stevig zeker in de hak.
Ik heb van de week deze gekocht alleen in een andere kleur en vind ze stevig en olgens mijn zoontje lopen ze helemaal geweldig en wil hij zijn sportschoenen nooit meer uit Superfit 00231-81 / winkel / Belder Schoenen
Thanks lady's hier kan ik wel wat mee.Vallen Geox een beetje normaal van maat? Mijn zoontje heeft aan zijn rechtervoet echt een knikje naar binnen (we lopen wel bij de fysio).Vooral als hij moe is valt ie snel(struikelen) dus de schoen moet zo veel mogelijk zijn voetje corrigeren vandaar de hak en zijkant stevig en dicht.