Wij hebben vorig jaar de familia 6 gekocht, heerlijke tent. Zeker aangezien we toen niet al te goed weer hadden, kon je binnen ook nog ruim zitten en spelen. Goede stoelen zoals genoemd is echt een musthave, als je last krijgt van je rug is je hele vakantie verpest.
wij hebben deze eigenlijk altijd los hangen. Zonder bescherming. Behalve bij heel nat weer (een keer in Zwitserland veel regen gehad) dan doen we er een vuilniszak om met duct-tape dicht. Maar ik zie ze vaak los hangen. En soms hangen ze in een dicht kastje. Dus het ligt ook aan de locatie en de camping. verder hebben we ook een normale haspel. En via een opening in de zijkant van de tent kan deze binnen liggen en ligt deze altijd droog.
Top. Bedankt voor je antwoord. Ik ga wel even een hoes halen. Ik zou niet weten waar ik hem kan ophangen. Kost iets van 6 euro. Voelt toch veiliger. (Beroepsdeformatie, ik ben brandpreventiedeskundige, hahaha) Maar met dit antwoord kan ik zeker wat en ik ga in ieder geval beginnen met die stekker kopen
ja zo'n hoes is inderdaad gewoon veiliger, jij hebt er meer verstand van als brandpreventie deskundige dan ik. dus ik zou het zeker meenemen! een hele tent fikt ook binnen de kortste keren af, dus dan voelt het zeker veilig om zo min mogelijk risico te nemen.