Hello, Ik ga binnenkort met mijn baby op vakantie, ze is tien maanden en we gaan dus naar all in hotel in Fuerteventura. Heeft iemand tips wat ik moet meenemen en moet ze nog ingeint worden? T is een last minute vandaar dat ik er enige spoed bij heb We gaan 8 dgn, hoeveel potjes zou ik het beste mee kunnen nemen, je mag btw maar 10 kg meenemen voor een baby, is dat wel te halen? En mag een buggy nou wel of niet als handbagage mee? Nou alles is super welkom, Thanks alvast
hoi, mag ik vragen naar welk hotel je gaat en waar je dat geboekt hebt? Wij zijn ook op zoek naar een leuke lastminute. Veel plezier daar Anja
Ik denk dat je zulke vragen het beste bij je reisbureau kunt vragen of via de site van de touroperator. Daar krijg je de juiste antwoorden op de vragen. Wat betreft potjes. Jij weet zelf het beste hoeveel je kindje eet. ALs ze elke dag 1 potje fruit en 1 potje groente krijgt moet je er van beide dus 8 meenemen en eventueel 1 extra? Groetjes Joanna
Ik lees mee.. Wij gaan dinsdag met onze kleine meid van 10 maanden en onze knul van 3,5 naar Mallorca.. Tips zijn altijd welkom! Jullie in ieder geval veel plezier! Liefs Faith
Je mag zelf normaliter 20 kilo pp, en voor je baby 10, neem aan dat je met je partner op vakantie gaat dus je mag in totaal 50 kilo. daar moet je het wel mee redden toch? Inenten voor vakantie doen ze volgens mij pas vanaf 1 jaar en volgens mij zijn er voor de Canarische Eilanden uberhaupt geen vaccinaties nodig. Maar zou je even op internet kunnen nakijken natuurlijk. Buggy mag over het algemeen mee tot de gate maar telt wel mee met je bagagekilo's
ik heb met Nutrilon contact gehad over de verkoop van de poedermelk op fuerteventure, gaan erheen als dochter net 6 maanden is. Er is in ieder geval standaard melk te verkrijgen in de apotheek, zelfde als de nutrilon standaard heet alleen anders. Je kan er misschien ook vragen naar de potjes! Als ze die daar hebben... waarom meezeulen?! Wij mogen zelfs geen aparte kilo's meenemen voor de kleine.... leuk goedkoop vliegen met Ryanair