mijn vriend en ik waren benieuwd wat het ongeveer kost om een fotoreportage te laten maken van de kleine als die er is over een tijdje? en hoe oud moet de kleine daarvoor zijn? ik zie namelijk hier wel is van die hele mooie fotos voorbij komen. ook degene bij baby van de maand nu..
Wij zijn ongeveer tussen de 150 en 200 euro kwijt aan een fotoreportage . Dit zijn dan ongeveer 10 tot 11 foto`s van formaat 18 /20 , de zelfde foto`s nog eens in formaat 10/15 (geloof ik ) en dan ook nog eens in pasfotoformaat en dan hebben wij er nog een poster bij ook ( die word gemaakt van de foto die je zelf het mooist vind ) Wij laten ze altijd maken bij Portrait place in V&D en dat zijn vaak hele mooie foto`s . De prijs is wel de prijs van de hele reportage , maar je hoeft natuurlijk niet de hele reportage te nemen Groetjes Joyce
Je hebt ook wel eens aanbiedingen bij de supermarkten of in winkelcentra. C&A heeft ook wel eens zoiets geloof ik en bij de C1000 bij ons elk jaar ook. Daar kan je voor een paar euro mooie foto's laten maken. Je krijgt er maar 1 of 2, maar toch leuk meegenomen. (ik neem aan dat je ook kan bijbestellen?) Maar heb je niet iemand in de familie die goede foto's kan maken. Want zelf kan je ook al snel iets moois maken met een zelfgemaakt achtergrondje (kan gewoon een lap stof zijn) en op een mooi pluizig dekentje ofzo. En je kan bijv. ook vlindervleugels kopen bij Xenos om te gebruiken (wat je wel eens op babyfoto's ziet). En je kan zelf digitale foto's in zwart-wit maken enz.
Ik heb een paar leuke foto,s in me foto album staan! Vandaag zijn er weer nieuwe gemaakt een vriendin doet het voor ons en wij hoeven niks te betalen maar voor andere wil ze gewoon een kleine vergoeding wat het is eigelijk meer een hobby voor dr!
hier ook geen kosten Caitlin haar opa is fotograaf ik denk dat er veel verschillen zijn , ik heb toen me oudte klein waren reportage's laten maken bij V&D die waren nog te betalen even informeren zou ik zeggen bij jou in de buurt
Bij de prenatal doos zit een bon voor 4x fotoreportage. Het enige nadeel is, dat je de doos pas krijgt als de kleine 3 maanden is. Ik heb vorige week een reportage gehad met Lynn. Kosten 29,50 en dan krijg ik 2 foto's van 13x18.
ja jou bedoelde ik dus met die mooie fotos.. hihi en wat zou het kosten als wij bij jou vriendin het willen laten doen tegen de tijd dat de kleine er is? wij kennen niet echt iemand die echt heel goed fotos kan maken.. Ja mijn vriend kan het wel goed.. Mijn vriend kan wel zelf alles bewerken enzo dus dat hoeft niet gedaan te worden door de fotograaf.
Bedankt suusje http://www.karinvandewiel.nl/fotos.html Hier staan de prijzen ook en als je informatie wil dan kan je het zo opvragen! Een serie van 10 foto's. De sessie duurt ongeveer een uur. Er worden dan een ruim aantal foto's gemaakt waar u er dan 10 van kunt selecteren die afgedrukt worden op 10x15 Een door u te selecteren foto wordt afgedrukt op 20x30. Prijzen voor extra foto's in overleg. De kosten voor de sessie incl.afdrukken is 35 euro Zij doet het altijd erg leuk! En die zwangerschaps buik dat ben ik. Dat was met 35 weken echt een prachtig ervaring!
Hey Stef, leuke foto´s zeg! Hopen dat je man nu maar snel thuis komt, de mijne is er inmiddels alweer lekker.. Gaat het met de kleine al wat beter?
weten jullie ook waar je mooie foto's kan laten maken van mijzelf en evtueel mijn mannetje. ik wil graag een mooie zwangere reportage hebben en wanneer is de beste tijd om die te laten maken?
Ja de jouwe de 15de heerlijk hoor Die van mijn komt zaterdag aan dus wordt nu echt erg aftellen! Ja lief he die foto,s kan er zelf ook helemaal van weg dromen hihihi! Me vriend raakte ook helemaal vol van die foto papa kom je snel thuis was zo mooi gezicht! Me kleintje is nu wat ziekjes aan worden verkouden enzo dus het zit me allemaal niet echt mee en de klein ook niet jammer genoeg als het maar met de kerst over is
Ik zal me even voorstellen. Ik ben keppe (ook wel karin) de vriendin van Stef. Gisteren mocht ik haar dropje weer op de foto zetten 8) Misschien wel leuk om even te showen met andermans kind En jullie zo alvast fijne feestdagen te wensen
Toevallig vraagt een collega of ik iemand ken die zwanger is met maatje meer. Ze zoeken namelijk iemand die model wil staan voor een tijdschrift. De shoot zou rond 10 jan zijn *dus als je dan 35 weken bent is het mooist* Dus heb je maatje meer? rond de 30-31 weken En je vind het leuk om Foto's van jezelf en je buik te laten maken die in een Nederlands tijdschrift komen? Stuur me een mailtje of pb