Hallo dames, Ik heb een kinderwagen van mijn schoonzusje overgekocht. Nu heeft zij die gebruikt voor haar zoontje, en wij krijgen een meisje. Ik vind de kleur van de wagen best wel 'jongens' achtig, maar ik heb ook niet echt inspiratie hoe ik hem wat meer 'meisjes' achtig kan maken. Hebben jullie misschien tips/leuke ideetjes? Ik weet niet of de kleur goed te zien is op de foto, maar het is donkergroen. Zijn er trouwens dames die deze wagen ook hebben van Quinny? Ik ben ook wel benieuwd of jullie het een beetje een fijne wagen vonden.
Ik vind het reuze meevallenhoejongensachtig hij is hoor, hij is heel neutraal! Ik denk dat je met een meisjesachtig dekentje en evt een parasolletje al een heel eind komt.. als je dat niet genoeg vindt creatief aan de gang met band of lint?
donkergroen haal ik er niet uit.. zou idd dan met band of lint wat randjes langs gaan om het wat meer meisje geschikt te maken. ik heb ook een quinny buzz en wil echt niet anders meer. ik vind het een hele fijne wagen. mijn moeder heeft hem ook wel eens gebruikt tijdens oppassen en zei ook altijd hoe fijn en handig ze de wagen vond. en hij is lekker licht.. (vind ik)
op je foto is het een hele grijze/beige achtige kinderwagen, dus heel lastig om hiermee te beoordelen of het een "jongens" wagen is. meisjes achtig lakentje/dekentje erin. Een vrolijke kleur dooky aan de kap, misschien een vrolijke luiertas eraan. of roze speeltjes aan de kap...
Kijk es bij de producten van dooky! Kun je best leuke items kopen Ik ga de maxicosi kap vervangen door iets van dooky
bedankt voor de tips! op de foto lijkt de wagen inderdaad wat lichter maar hij is echt donker groen, haha ik denk dat ik inderdaad een leuk 'meisjes' achtig dekentje ga kopen. gebruiken jullie ook gewoon fleece dekentjes voor in de kinderwagen? of kan ik dan toch beter een wikkeldeken of een voetenzak kopen?
Een leuk dekentje lakentje, Een fleurige dooky (vond dat handiger als parasol) Een leuk speeltje, een gezellige luiertas