Wij zijn een zomerbaby gewend die altijd heerlijk luchtig in de kinderwagen lag. Op warme dagen alleen maar in een rompertje zelfs met heerlijke blote spekbeentjes Maar deze winter verwachten we opnieuw een kindje. Dus even schakelen naar iets warmere producten. Ik twijfel nu tussen de Joolz essential nest en de Koeka teddy voetenzak (beide in de mint kleur). Beide kunnen in de maxicosi en in de kinderwagen. Hoewel die van Koeka mij in de kinderwagen wel erg warm lijkt (met ook nog een dekentje erover). Hebben jullie ervaring met 1 van beide en welke zou je aanraden?
Ik heb de koeka gebruikt bij zomer baby, In het najaar/winter pastte ze er goed in. Hij is idd erg warm, maar voordeel is je hebt geen dekentje nodig en ik had nooit een jasje aan. Voordeel daarvan is dat als ze in slaap was gevallen in maxi-cosi dat ik dan binnen alleen de voetenzak open hoefde te doen en dan kon ze ff blijven slapen ipv wakker worden door jasje uit te doen.
Wij hebben de Joolz (kregen wij cadeau bij de kinderwagen).. heb deze in het begin veel gebruikt in de kinderwagen bak. Eigenlijk nooit in de maxicosy, maar ook niet geprobeerd. Deze alleen niet zo dik en ook komen de armpjes er snel bovenuit, dus jasje is dan wel nodig. Wij hadden een puckababy gogo in de maxicosy.