Ik heb hem gevonden op leukgekleed.nl voor maat 0-3 maanden!! denk dat dat hem wordt, ook al is hij behoorlijk prijzig! is wel gewoon een lekker pakje, dat lekker zal zitten
Hij is zoooo leuk, goed gevonden van je! Ik had m een tijd geleden ook in een Nederlandse webshop gezien maar kon mij niet meer herinneren waar. Ik wil hem ook zo graag maar dat zou dan echt alleen voor de leuk zijn, hier helaas geen bruiloft oid Als je hem tegen die tijd eventueel weg doet moet je maar s aan mij denken
Weet niet waar je woont? In Spijkenisse humpie dump Speciale trouwkleding voor kinderen En heeel betaalbaar! Mensen uit Belgie komen hier zelfs heen
Ik heb voor mn szusje dr bruiloft voor zoon een specer met blouse van mex gekocht .. Heb m evt te koop voor klein prijsje s mt 50 56.. Donker broekje erop en klaar foto kan ik je evt mailen is zacht spul voor zon babyrje ook wel fijn. Mn zoon heeft t miss 3 x gedragen.. .
Heel erg bedankt voor het aanbod, maar heb inmiddels een pakje gekocht (zie paar berichtjes hierboven )